افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

بارش برف و باران در جاده های 27 استان / محدودیت تردد در جاده های چالوس و هراز

  • کد خبر : 214313

آفتاب نیوز: بر اساس اعلام مرکزی مدیریت راه های کشور، تردد از محور چالوس (از شمال به جنوب) به محور هراز (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع است. در محور مسیر هراز (از شمال به جنوب)، در محور مسیر چالوس (از جنوب به شمال)، در محور فیروزکوه، در بزرگراه شمال – تهران و […]

آفتاب نیوز:

بر اساس اعلام مرکزی مدیریت راه های کشور، تردد از محور چالوس (از شمال به جنوب) به محور هراز (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

در محور مسیر هراز (از شمال به جنوب)، در محور مسیر چالوس (از جنوب به شمال)، در محور فیروزکوه، در بزرگراه شمال – تهران و در بزرگراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه انجام می‌شود. سیال و محورهای شمالی برف است. و باران…

مرکز مدیریت راه های کشور در برابر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های زنجان، تهران، مازندران، البرز، اصفهان، سمنان، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، کردستان، لرستان، مرکزی، قم، فارس، خراسان رضوی. ، خراسان جنوبی. ، خراسان شمالی، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان.

6 محور قفل است

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت راه ها پس از بارندگی های اخیر گفت: بارندگی های آغاز شده از دیروز امروز نیز در برخی از جاده های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، استان ها ادامه دارد. این بارش ها در استان های تهران و زنجان و همچنین در مازندران، قم، فارس و اصفهان، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و کرمان، یزد، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و خوزستان ادامه دارد. بارش شدید باران و کاهش ایمنی ترافیک باعث انسداد موقت می شود.

شیرانی ادامه داد: محورهای اصلی که در حال حاضر مسدود هستند شامل محور بیرجند – میدهم، محور توسکستان – شاهرود، محور شهداد به نهبندان، محور بوئین زهرا و ساوه، محور شهمیرزاد – کیاسر و بزرگراه کرج – چالوس در مسیر است. . شمال جنوب. به طور موقت مسدود و بزرگراه هراز در مسیر جنوب به شمال به دلیل رعایت نکات ایمنی و احتمال ریزش بهمن موقتا مسدود شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه گفت: نکته مهم برای مسافران در جاده ها و کسانی که قصد سفر دارند این است که شرایط جاده زمستانی است بنابراین باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند زیرا در گذشته یک تصادفات زنجیره ای به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی خودروها از یکدیگر رخ داده است. هنگام افزایش، لازم است فاصله بیشتری با خودروی جلویی حفظ شود، زیرا جاده ها لغزنده می شوند و با سرعت مطمئن رانندگی می کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.