افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

بیانیه دلایل شورای ائتلاف منتشر شد

  • کد خبر : 214140
بیانیه دلایل شورای ائتلاف منتشر شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از بین 30 نفری که در لیست تهران حضور دارند، 24 نفر دارای مدرک دکترا هستند که اکثر آنها در حال حاضر در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند یا سابقه تدریس دارند و تعدادی نیز معلمان نمونه بوده‌اند. خبرگزاری میزان- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با انتشار […]

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از بین 30 نفری که در لیست تهران حضور دارند، 24 نفر دارای مدرک دکترا هستند که اکثر آنها در حال حاضر در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند یا سابقه تدریس دارند و تعدادی نیز معلمان نمونه بوده‌اند.

خبرگزاری میزان- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم شریف تهران، شمیرانات، اسلامشهر، شهرری و پردیس.

چهار سال پیش در انتخابات مجلس یازدهم، 30 کاندیدای ما با رای خود وارد مجلس شدند. اکنون به پاس اعتمادی که به ما کرده اید، لیست 30 نفره نامزد مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم را تقدیم حضورتان می کنیم.

در تهیه این فهرست سعی شده است از بین بیش از 1200 نفری که ابراز داشتند، زنان و مردان متدین و متعهد، پرتلاش و آگاه، پاک و سازنده، دلسوز و مردم مدار و با اخلاق و متواضع انتخاب شوند. تمایل آنها برای قرار گرفتن در این لیست آماده و به دور از افراط گرایی مضر برای ارائه به شما انتخاب شود. برخی از ویژگی ها و مزایای این لیست به شرح زیر است:

1- از هر 30 نفر 24 نفر دارای مدرک دکترا هستند که اکثر آنها در حال حاضر در دانشگاه ها تدریس می کنند و یا سابقه تدریس دارند و برخی نیز معلمان نمونه بوده اند.

2- در بین این سی نفر 6 نفر زن هستند و میانگین سنی همه کاندیداها 42 سال است که هشت سال از لیست خودمان در مجلس یازدهم کمتر است.

3- رشته تخصصی کاندیداهای معرفی شده به شرح زیر است: علوم سیاسی، اقتصاد، جامعه شناسی، سیاست فرهنگی، مدیریت استراتژیک، پزشکی و فرآورده های دارویی و فناوری های دارویی، مهندسی سیستم های انرژی، مطالعات زنان و خانواده، فلسفه تطبیقی، حقوق، دفاع. و امنیت ملی و فیزیکی، هسته ای.

ضمناً هر چهار روحانی موجود در این فهرست، علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای تحصیلات دانشگاهی در مقطع دکترا هستند.

4- در این لیست یک نفر به شهرری و نفر دیگر به اسلامشهر (ارائه شوراهای ائتلاف این دو شهر) منصوب شده اند.

5- از بین 30 کاندیدای معرفی شده از سوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری، 10 نامزد متعلق به خانواده شهدا از جمله پدر شهید، فرزند شهید (3) و برادر شهید هستند. . ، و سردارانی چون آقایان محمدباقر قالیباف و سردار محمد کوثری و تنی چند از شهدا، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

6- از 30 کاندیدای معرفی شده، 16 نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس هستند. بنابراین فهرست پیشنهادی مجموعه ای متعادل از جوانان و تجربه است.
امیدواریم مانند انتخابات گذشته و با حضور پرشور خود در 20 اسفند 1402 به کاندیداهای مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری توجه کرده و به آنها اعتماد کنید. در پای صندوق های رای، مجلسی در خور شأن ملت بزرگ ایران تشکیل می شود که بتواند با قانون گذاری مدون و دقیق به دولت مردمی آیت الله رئیسی در خدمت به مردم کمک کند.
غلامعلی حددادال – 15 اسفند 1402

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.