افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

هر فردی یکی از مشکلات قالی بافی را داشت، صد بار حذف یا دور انداخته شد.

  • کد خبر : 214057
هر فردی یکی از مشکلات قالی بافی را داشت، صد بار حذف یا دور انداخته شد.

آفتاب نیوز: وی با انتقاد از عملکرد قالیباف می گوید: چرا هیچ گاه درباره ابهامات تخلفات هلدینگ یاس، موضوع توقف تحقیق و تفحص از شهرداری تهران قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1395 مجلس دهم صحبتی نکرد، سوال خانم خانم؟ تنها رای الهه راستگو به تصرف شهرداری تهران، دیگر هیچ گاه از وی پرسیده نشده و […]

آفتاب نیوز:

وی با انتقاد از عملکرد قالیباف می گوید: چرا هیچ گاه درباره ابهامات تخلفات هلدینگ یاس، موضوع توقف تحقیق و تفحص از شهرداری تهران قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1395 مجلس دهم صحبتی نکرد، سوال خانم خانم؟ تنها رای الهه راستگو به تصرف شهرداری تهران، دیگر هیچ گاه از وی پرسیده نشده و به سوال تورهای ترال که به اشخاص خصوصی سپرده شده، به سوال فرزندانش و ده ها موضوع دیگر پاسخی نداده است.

متن کامل بیانیه سعید محمد به شرح زیر است:

این روزها خبرهای زیادی از اختلافات او با قالیباف و تلاش تیمش برای برکناری او از دولت و رد صلاحیت او شنیده می شود. ریشه این اختلافات از کجا شروع شد؟ آیا تولید کننده فرش شما را یک رقیب می داند؟

من با مردم مشکلی ندارم، بحث من اساسی است. نظر من این است که نباید به خاطر عملکرد نادرست افراد به نظام پرداخت. آقای قالیباف و خانواده اش خارج از چارچوب آرمانی انقلاب رفتارهایی از خود نشان داده اند و این برای مردم سوال ایجاد می کند، چرا که اگر کسی حتی یکی از مشکلاتش را داشت صد بار برکنار یا اخراج می شد، اما چرا این کار را می کند. آی تی؟ ؟ آیا هنوز پاسخگوی مردم نیستید آیا در حال ادامه و تثبیت و ارتقای جایگاه مدیریتی خود هستید؟

چرا هیچ گاه از ابهامات تخلفات هلدینگ یاس، موضوع توقف تحقیق و تفحص از شهرداری تهران قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1395 توسط مجلس دهم، بحث خانم الهه راستگو برای تصدی این سمت صحبت نکردید. شهرداری تهران، سوال سفر به دست افراد، سوال فرزندانش و ده ها سوال دیگر هرگز مطرح و پاسخ داده نشده است.

این مصونیت برای چیست؟ اگر مشکلی نیست چرا شفاف و صادقانه برای مردم توضیح نمی دهند تا اعتماد مردم به خصوص نسل جوان از بین نرود؟ زیرا امروز حفظ انسجام ملی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام از اولویت هاست.

دلیل اصلی جدایی شما از دولت چه بود و چه پیشنهاداتی برای استخدام در دولت به شما شد؟

اگر به عملکرد مناطق آزاد در دوره یک ساله من از 1400+ تا 1401+ نگاه کنید و آن را با مدت مشابه سال قبل و سال بعد مقایسه کنید، متوجه می شوید که اتفاقات خوبی افتاده است. در طول این مدت. به عنوان مثال، سال اول حیات مناطق آزاد، تراز تجاری مناطق آزاد (بدون احتساب مناطق ویژه) مثبت بوده، دوره یک ساله بوده یا سرمایه گذاری ها و گشایش های بی سابقه ای که در این مدت صورت گرفته است. دوره یا در موضوع مبارزه با فساد حدود 103 میلیارد تومان. املاک مناطق آزاد که در سال های گذشته به دلالان واگذار شده بود با همکاری دستگاه قضایی به مناطق آزاد بازگردانده شد. اما عدم درک کافی دولت از لزوم فعال سازی مجدد مشوق ها در مناطق آزاد و عدم حمایت دولت از این اقدامات به ویژه واگذاری مناطق آزاد به وزارت اقتصاد، منجر به جدایی این بخش از دبیرخانه شد.

به نظر شما نهادهای دولتی ایران از جمله دو دولت گذشته به چه اصلاحات ساختاری نیاز دارند؟

من معتقدم نیمی از مشکلات در دولت ها از خارج از دولت و نیمی از مشکلات از درون دولت نشات می گیرد. من معتقدم اگر دولت ها بتوانند مشکلات داخلی خود را مدیریت کنند، نتیجه بسیار بهتری را شاهد خواهیم بود و البته مسائل تاثیرگذار بر عملکرد دولت با منشأ خارجی در اولویت بعدی خواهد بود.

یقینا انتخاب صحیح افراد و هماهنگی بین اعضای تیم اقتصادی دولت، پرهیز از جزیره‌گرایی و جانب‌داری و داشتن درک مشترک از استراتژی اقتصادی دولت از اولویت‌هایی است که در حال حاضر در این زمینه فاقد آن هستیم. امروز مهم ترین مشکل و چالش کشور این است که فرآیند تصمیم گیری طولانی است و ساختارها و فرآیندها معیوب است و مشخص نیست مسئولیت هر فرآیندی بر عهده کیست و چه کسی مسئول است.

برنامه انتخاباتی شما برای مجلس و رئیس جمهور چیست؟

از آنجایی که خود را سرباز ارتش و مردم می دانم، هر جا که نیاز به ایفای نقش باشد در خدمت مردم خواهم بود. در حال حاضر بحث ریاست جمهوری موضوعیت ندارد اما در بحث مجلس با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلاح طلب به دنبال اطلاع رسانی به مردم و کمک به آنها در تصمیم گیری صحیح هستم. . و با تبیین شاخص های انسان منصف و وظایف مهمی که مجلس آینده در پیش دارد، سعی می کنم مردم این بار به دور از لابی پدرخوانده خود، افراد شایسته و کارآمدی را انتخاب کنند.

جامعه ایران او را به عنوان یک شخصیت نظامی می شناسد. چرا سعید محمد ناگهان تصمیم گرفت وارد سیاست شود؟ شما سرباز هستید یا دولتی؟

پس از صدور اعلامیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و دستور تشکیل دولت جوان انقلابی با درخواست برخی بزرگان و همچنین فشار جوانان پرشور، از سمت خود در خاتم الشریف استعفا دادم. قرارگاه سازندگی انبیاء (علیه السلام) که پس از سه ماه در پایان سال 1398، فرمانده محترم سپاه استعفای من را پذیرفت و وارد کارزار انتخاباتی شدم. از آن زمان به دلیل حضور در دولت از سپاه جدا شدم و تاکنون هیچ مسئولیتی در سپاه نپذیرفته ام تا شبهه ای مبنی بر ورود نیروهای نظامی به عرصه سیاسی ایجاد نکنم و الان هم ندارم. مسئولیت در سپاه

طبقه بندی سیاسی آن در بین جریان های موجود چگونه ارزیابی می شود؟ نگاه شما به سیاست در قالب اصلاح طلبی یا اصولگرایی؟ به نفع بخش دولتی یا خصوصی؟ و آیا خود را موافق تعامل با غرب می دانید یا مخالف تعامل با غرب؟

به نظر من جناح های سیاسی که عموما در یک جامعه به صورت دوقطبی کاذب مطرح می شوند، کارایی لازم را برای حل مشکلات کشور ندارند و تنها نگاه نجات دهنده، دید متقاطع و استفاده از ظرفیت همه افراد توانمند است. و افراد سالم از هر جناح و گروهی. برای اعتلای امروز ایران عزیز لازم است. شایستگی و مردمی شدن اقتصاد از جمله اصولی است که به توسعه و سازندگی کشور سرعت می بخشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.