افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

“Honor Magic V2 RSR” به بازارهای جهانی معرفی شد

  • کد خبر : 213895
“Honor Magic V2 RSR” به بازارهای جهانی معرفی شد

شرکت چینی آنر در مراسمی پیش از نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون اسپانیا از محصولات جدید خود برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این محصولات شامل گوشی هوشمند، گوشی های تاشو، لپ تاپ و تبلت می باشد. برای مثال این برند بالاخره پس از یک ماه گوشی تاشو Magic V2 RSR Porsche Design را […]


شرکت چینی آنر در مراسمی پیش از نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون اسپانیا از محصولات جدید خود برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این محصولات شامل گوشی هوشمند، گوشی های تاشو، لپ تاپ و تبلت می باشد. برای مثال این برند بالاخره پس از یک ماه گوشی تاشو Magic V2 RSR Porsche Design را به بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد. همانطور که از نام این محصول پیداست، طراحی آن حاصل همکاری آنر با خودروساز معروف پورشه است. نسخه جهانی این گوشی تاشو مشابه نسخه ای است که ماه گذشته در چین عرضه شد و تفاوت چشمگیری بین آنها وجود ندارد. با دی جی همراه باشید.

مشخصات و قیمت جهانی Honor Magic V2 RSR

Honor Magic V2 RSR دارای یک پنل پشتی دو رنگ با یک جزیره دوربین بیرون زده مثلثی شکل به نام دیافراگم دوربین باله ای شکل است. طراحی پنل پشتی این گوشی به گونه ای انجام شده است که یادآور خودروهای اسپرت افسانه ای پورشه است. از دیگر عناصر طراحی این دستگاه که به سبک خودرو ساخته شده است می توان به بدنه فایبرگلاس، بافت برجسته و حروف تیتانیومی اشاره کرد.

صفحه نمایش Honor Magic V2 RSR از فناوری نانو کریستال ضد خش استفاده می کند که ادعا می شود 10 برابر بیشتر از مدل های مشابه در برابر سایش مقاوم است. این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش بیرونی 6.43 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی است. هر دو پنل از نوع قدیمی LTPO هستند و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز هستند، صفحه نمایش خارجی دارای وضوح 2376 در 1060 پیکسل با حداکثر روشنایی 2500 نیت است، در حالی که صفحه نمایش داخلی بزرگ وضوح 2344 در 2156 پیکسل و حداکثر روشنایی 1600 نیت

Honor Magic V2 RSR طراحی فوق العاده باریکی دارد که در حالت تا شدن تنها 9.9 میلی متر ضخامت و هنگام باز شدن 4.7 میلی متر ضخامت دارد. Honor می گوید این دستگاه مجهز به لولای تیتانیومی است و بنابراین می تواند بسیار بادوام باشد. این لولا با سطح مقطع قطره آب طراحی شده است و با کاهش اصطکاک خم شدن گوشی را نرمتر می کند. علاوه بر این، وقتی گوشی را باز می کنید، هیچ چروکی در قسمت تاشو صفحه نمایش وجود ندارد.

در داخل بدنه، Honor Magic V2 RSR از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند.علاوه بر این، دارای تراشه Honor C1 RF است که یک تراشه ارتقاء دهنده RF است که برای بهبود عملکرد بی سیم گوشی طراحی شده است. این گوشی تاشو دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات است. رابط کاربری MagicOS که از قبل روی تلفن نصب شده است، ویژگی هایی مانند فضای دوگانه، تماس خصوصی مبتنی بر هوش مصنوعی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Honor Magic V2 RSR

در بخش دوربین، Honor Magic V2 RSR مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 40 برابر است. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی هستند. علاوه بر این، یک سیستم فوکوس خودکار لیزری 8×8 dToF، یک حسگر سوسو زدن و یک سنسور دما وجود دارد.

گوشی تاشو Honor Magic V2 RSR با رنگ خاکستری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و قیمت آن ۲۶۹۹ یورو تعیین شده است. این محصول فقط در پیکربندی با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی موجود است. ثبت سفارش این گوشی تاشو از امروز آغاز شد و فروش رسمی آن از 18 مارس (28 مارس) آغاز خواهد شد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.