افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

عیسی به جمع 40 بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس رسید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 213841
عیسی به جمع 40 بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس رسید – پرسپولیس نیوز

عیسی آل کثیر بیستمین گل خود را در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رساند. عیسی آل کثیر در همان دقایق ابتدایی پس از ورود به زمین به تمام تردیدها نسبت به خودش پایان داد و با یک ضربه دقیق دروازه تراکتور را باز کرد تا نشان دهد خرید موثری برای پرسپولیسی ها بوده است. نکته […]

عیسی آل کثیر بیستمین گل خود را در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رساند.

عیسی آل کثیر در همان دقایق ابتدایی پس از ورود به زمین به تمام تردیدها نسبت به خودش پایان داد و با یک ضربه دقیق دروازه تراکتور را باز کرد تا نشان دهد خرید موثری برای پرسپولیسی ها بوده است.

نکته جالب اینجاست که آل کثیر 60 بازی برای پرسپولیس انجام داده و با بیستمین گل خود، هر سه بازی یک گل به ثمر رسانده است که درصد قابل قبولی برای مهاجمی در سطح فوتبال ایران است.

عیسی در ابتدای کار خود با پرسپولیس 6 گل در رقابت های آسیایی به ثمر رساند و سپس 4 گل در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رساند تا اولین فصل او در سایه 6 ماه با 10 گل به پایان برسد. ممنوعیت

فصل دوم که با پارگی رباط صلیبی همراه بود 5 گل داشت اما عیسی در نیم فصل کار خود را در پرسپولیس تمام کرد و به دلیل عدم انجام عمل جراحی نیم فصل آینده را از دست داد.

اما زمانی که پس از نیم فصل لیگ بیست و دوم به پرسپولیس بازگشت، 4 گل به ثمر رساند تا در قهرمانی تیم پرسپولیس نقش اول را ایفا کند. حالا گل اولش او را به فهرست 40 گلزن تاریخ پرسپولیس اضافه می کند.

اگر ژسوس 10 گل دیگر بزند به رده 25 و اگر 20 گل دیگر بزند در رده پانزدهم قرار خواهد گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)