افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

انواع دامن زنانه را بشناسید; آیا از قبل می دانید با چه دامنی و چه کتی ترکیب کنید؟

  • کد خبر : 21378
انواع دامن زنانه را بشناسید;  آیا از قبل می دانید با چه دامنی و چه کتی ترکیب کنید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید دامن یکی از لباس هایی است که در همه سبک ها و زمان ها برای خانم های شیک پوش استفاده شده است. برای قرن ها، مردم در سراسر جهان از دامن به عنوان بخشی از لباس خود استفاده می کردند. دامن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید دامن یکی از لباس هایی است که در همه سبک ها و زمان ها برای خانم های شیک پوش استفاده شده است. برای قرن ها، مردم در سراسر جهان از دامن به عنوان بخشی از لباس خود استفاده می کردند. دامن ها در طول زمان بسیار متفاوت بوده اند. از تغییر قد گرفته تا مدل برش و دوخت و … می توانید با انتخاب دامن مناسب مشکلات بدن خود را بپوشانید. به عنوان مثال، می توانید کمر را باریک یا قد را کوتاهتر کنید. پس بهتر است قبل از خرید دامن با انواع آن آشنا شوید و سپس متوجه شوید که کدام نوع دامن برای استایل و اندام شما گزینه مناسبی است. زیرا در این حالت است که فقط می توانید استایلی زیبا و جذاب داشته باشید. جالب است بدانید که در صورت عدم توجه به ویژگی های ذکر شده، نتیجه عکاسی به دست می آید، به عنوان مثال نه تنها عیب های شما پوشانده نمی شود، بلکه بیشتر از قبل نمایان می شوند. به عنوان مثال، دامن کامل ممکن است گزینه مناسبی برای افراد چاق نباشد.

پس فراموش نکنید که برای دامنی که انتخاب می کنید با استایل و هیکل شما همراه باشد، علاوه بر طرح، رنگ و جنس پارچه، باید به مدل دامن و برش آن نیز توجه کنید. در ادامه این مطلب با انواع مدل های دامن پوشیدن خانم ها همراه ما باشید.

انواع دامن

دامن کلوش و مجره آن به سبک زنانه

دامن کلوش یکی از پرطرفدارترین مدل های دامن در بین خانم هاست، زیرا طراحی این دامن به گونه ای است که اکثر افراد می توانند آن را بپوشند و در عین حال شیک و زیبا به نظر برسند. دامن کلوش به دو مدل نیم زنگ و تمام زنگ تقسیم می شود. این دامن ها کاملا گرد هستند و جالب است بدانید که اگر برای تولید آنها از پارچه های عرض سه متری استفاده شود دامن زنگوله ای بدون درز خواهید داشت. البته به شرطی که پارچه کاملاً کشسان باشد. در غیر این صورت یک درز در پشت یا دو درز در پهلو خواهد داشت. در دامن نیمه کلوش دو درز در پهلو داریم.

انواع دامن

انواع دامن

دامن شیپور بپوشید؛ بهاری مدرن و جذاب داشته باشید.

این مدل دامن نیز مانند مدل بالا، تیپ محبوبی است که برای همه اندام ها مناسب است. البته این دامن تا حدودی شبیه دامن پری دریایی است; با این تفاوت که پارچه دامن ماهی کمی لطیف است و پهنای این دامن بیشتر از دامن ماهی شروع می شود. می توانید یک تی شرت بافتنی یا یک تاپ ساده را با دامن ترومپت یا میدی بپوشید. شما می توانید این دامن را برای همه مناسبت ها از رسمی گرفته تا غیر رسمی بپوشید اما در نظر داشته باشید که جنس این دامن نوع استفاده را نیز تعیین می کند. دامن ترومپت معمولاً از پارچه های نخی، پلی استر، ساتن، داماسک، توری، ژاکارد تهیه می شود.

انواع دامن

انواع دامن

دامن خنک یا راهب با جلیقه را برای تابستان فراموش نکنید

دامن یقه رول یا دامن راهب دامنی است که با جمع کردن پارچه از جلو و پشت برای ایجاد حالتی موزون در کناره ها درست می شود. این دامن ها حجم زیادی در ناحیه باسن و ران ها ایجاد می کنند، در حالی که پهنای آن ها در ناحیه کمر و لبه دامن کاهش می یابد. خانم هایی که در ناحیه کمر پرتر هستند بهتر است این مدل دامن را نپوشند، برعکس خانم های لاغر بهتر است این مدل دامن را بپوشند زیرا باعث خوش اندام و خوش فرم شدن آنها می شود.

انواع دامن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.