افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

ساخت بیمارستان 240 تختخوابی حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 213723
ساخت بیمارستان 240 تختخوابی حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان 240 تختخوابی حضرت عبدالعظیم (ع)به) بعدازظهر یکشنبه 15 اسفندماه همزمان با نیمه شعبان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)به)حجت الاسلام خمیشی نماینده فقیه و رئیس سازمان خیریه و خیریه سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبر معظم انقلاب مصطفی چمران رئیس شورای […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان 240 تختخوابی حضرت عبدالعظیم (ع)به) بعدازظهر یکشنبه 15 اسفندماه همزمان با نیمه شعبان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)به)حجت الاسلام خمیشی نماینده فقیه و رئیس سازمان خیریه و خیریه سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبر معظم انقلاب مصطفی چمران رئیس شورای شهر در سالن اجتماعات شیخ صدوق، مرقد عبدالعظیم.آه) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یکی از قاریان به قرائت ولادت امام زمان پرداخت.آه) پرداخت.

سپس حجت الاسلام قاضی عسگر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در آموزه های دینی بر ساخت و ساز و آبادی و خدمت به مردم تاکید فراوانی شده است. حضرت هود در قرآن کریم فرمودند خداوند شما را از زمین آفرید و از شما خواست که در زمین بسازید و ساکن شوید و نیازهای بشریت را تامین کنید.

وی ادامه داد: در فرمان حضرت علی(ع)به) به مالک خرید کنید بحث در مورد توسعه شهرها برای تسهیل زندگی برای مردم مطرح شده است. توسط امیرالمومنین(ع)به) همچنین نقل شده است که فضیلت حاکم برای این در مورد توسعه شهرها است تا مردم بتوانند در رفاه و آسایش زندگی کنند.

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنیبه) وی افزود: اینها فلسفه هایی است که به ما یاد می دهد برای توسعه شهر و کشور تلاش کنیم.

حجت سلام قاضی عسگر افزود: توسعه عمرانی و تداوم اقداماتی که در زمان مرحوم ری شهری انجام شد و توسعه فعالیت های فرهنگی و بخشی در رابطه با مشکلات موجود همسایه ها و مستضعفان این شهر یکی از وظایفی بود که در متن حکم انتصابم از سوی رهبر انقلاب به من محول شد. تلاش کرد ما علاوه بر بحث فرهنگی وارد حوزه عمرانی هم می شویم.

وی گفت: از زمانی که با حجت الاسلام خمیسی صحبت کردیم، ظرفیت پایین درمانگاه مورد انتقاد قرار گرفت و از آنجایی که مردم منطقه محروم هستند، بهتر است خدمات شایسته ای داشته باشیم. آه تو دریافت و اقدامات مناسب در این زمینه انجام شود.

حجت الاسلام قاضی عسگر اظهار داشت: بر این اساس زمین اهدایی مرحوم سید محسن روحانی نژاد به مساحت 12 هزار متر مربع که در اختیار سازمان وقف و امور خیریه بود، قرار گرفت. گفتگو که با مسئول این مرکز انجام شد، توانستیم این موقوفه را برای ساخت بیمارستان اختصاص دهیم. سپس برای مجوز آنها رفتیم و تایید نهایی آنها را گرفتیم. در این مدت جمعی از خیرین به ساخت بیمارستان و شروع عملیات اجرایی این بیمارستان کمک کردند.
لذا به برکت حضرت عبدالعظیم حسنی به سرعت این بیمارستان را تکمیل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نیازی است که همه مسئولان باید آن را درک کنند، گفت: با شهرداری توافق شد که زمین را در اختیار آنها قرار دهیم و شهرداری ساخت آن را انجام دهد. در این راستا 1400 خانه ساخته خواهد شد و شهرک نیز از آن بهره مند خواهد شد. از همه کسانی که کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم به خدا. اصابت با ارزش بداندیتا این برنامه هارا به پایان برسد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.