افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

روانشناسی شخصیت/ متولدین این ماه ها نمی توانند تنهایی را تحمل کنند

  • کد خبر : 213696
روانشناسی شخصیت/ متولدین این ماه ها نمی توانند تنهایی را تحمل کنند

به گزارش رکنا، آیا شما هم جزو کسانی هستید که به سادگی با تنهایی دست و پنجه نرم می کنید؟ در این بخش به بررسی علائم زودیاک می پردازیم که نمی توانند تنهایی را تحمل کنند. روانشناسی شخصیت لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید. وقتی تنها هستند، معمولاً گیج می شوند. آنها مشتاقانه به […]

به گزارش رکنا، آیا شما هم جزو کسانی هستید که به سادگی با تنهایی دست و پنجه نرم می کنید؟ در این بخش به بررسی علائم زودیاک می پردازیم که نمی توانند تنهایی را تحمل کنند. روانشناسی شخصیت لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید.

وقتی تنها هستند، معمولاً گیج می شوند. آنها مشتاقانه به دنبال کسانی می گردند که قرار است «تصرف شوند» و اگر آنها را پیدا نکنند اغلب بی قرار و بی هدف می شوند. این ویژگی بی قراری نشان می دهد که عقرب ممکن است تصمیمات بی فکری در روابط خود بگیرد.

آوریل: برق خالص

آوریل، اگرچه شجاع و مستقیم است، اما ممکن است بیشتر با نیاز او به خودکنترلی هماهنگ باشد. مانند جوانه هایی که به سرعت در حال رشد هستند، نیاز سیری ناپذیری به نور و آب دارند. اگر چیزی حتی اندکی اشتباه پیش برود، دنیای شما دچار هرج و مرج خواهد شد. بی قراری ذاتی آنها اغلب آنها را در برابر تنهایی آسیب پذیر می کند.

اسفند ماه: موجودات عاطفی چند بعدی

ماهی های رمانتیک اغلب در حال راه رفتن روی طناب دیده می شوند که بین میل به کشف عشق و میل به عقب نشینی در پوسته هایشان گیر کرده اند. آنها نمی توانند جدایی از دنیای بیرون را تحمل کنند و بازداری آنها اغلب آنها را تنها می گذارد.

دسامبر: یک پارادوکس زیبا

برج های D از بیرون سخت به نظر می رسند، اما به سختی می توانند تنها بودن را تحمل کنند. آنها خود واقعی خود را برای جلوگیری از آسیب پذیری پنهان می کنند. با این حال، هنگامی که احساس تنهایی ایجاد می شود، علامت D برای حمایت و محافظت وجود دارد.

اکتبر

مهری ها به ظرافت و ماهیت ادراکی معروف هستند. اما آنها نیز سهم خود را از تنهایی دارند و برای مدیریت آن تلاش می کنند. علیرغم احاطه شدن توسط مردم، اغلب احساس می کنند که درک درستی ندارند، که آنها را به تنهایی عمیق می کشاند.

فوریه: سالک تنها

بهمن ها برای آزادی و استقلال ارزش قائل هستند، اما اغلب از تنهایی رنج می برند. کنجکاوی سیری ناپذیر و میل آنها به محاصره شدن با عشق آنها را در برابر تنهایی آسیب پذیر می کند.

در بازی کیهانی زودیاک، هر کسی مبارزات خاص خود را دارد. اما به یاد داشته باشید: «خودت بودن در دنیایی که مدام سعی می‌کند شما را به چیز دیگری تبدیل کند، بزرگترین دستاورد است.

منبع: سرگرمی های روز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.