افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

حمایت از کودکان آسیب پذیر و آسیب دیده مجتمع های شوق لایف

  • کد خبر : 213410
حمایت از کودکان آسیب پذیر و آسیب دیده مجتمع های شوق لایف

۰۶ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۰۹:۲۵:۴۰ در گفتگو با ایلانا ذکر شد: وزیر قانون گفت: مجتمع های شوق زنده برای حمایت از کودکان آسیب پذیر و کودکان آسیب پذیر و حتی زنان آسیب پذیر و آسیب پذیر ایجاد شده است. امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره مجتمع […]


۰۶ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۰۹:۲۵:۴۰

در گفتگو با ایلانا ذکر شد:




وزیر قانون گفت: مجتمع های شوق زنده برای حمایت از کودکان آسیب پذیر و کودکان آسیب پذیر و حتی زنان آسیب پذیر و آسیب پذیر ایجاد شده است.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره مجتمع های شوق زنگند گفت: مجتمع های شوق زنگند برای حمایت از کودکان آسیب دیده و آسیب دیده و حتی زنان آسیب دیده از قبل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این مجتمع ها تمامی نهادهای مرتبط با کودکان و آسیب دیدگان اجتماعی این حوزه اعم از زنان و کودکان حضور فیزیکی دارند. در واقع مجتمع شوق زندی مرکزی است که نمایندگان تمامی نهادهای مرتبط با موضوع آسیب های اجتماعی از جمله نمایندگان پزشکی قانونی، مددکاران اجتماعی، نمایندگان نهادهای عمومی و سازمان های مردم نهاد، نمایندگان دادگستری و دادگستری در آن حضور دارند. دفتر دادستانی .

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: این دستگاه ها در این مجموعه به قربانیان و کودکان در معرض آسیب، بدسرپرست و رها شده کمک می کند تا حمایت های لازم را دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این مجتمع ها از چه زمانی در همه استان ها شروع به کار خواهند کرد، گفت: در حال حاضر این مجتمع ها در چند استان راه اندازی شده است اما راه اندازی این مجتمع ها در سراسر کشور یکی از برنامه های در دستور کار ما است. اجرا شود.

وی ادامه داد: مجتمع های شوق زنده مجموعه بسیار مهمی است که نماد و الگوی همکاری دولت و قوه قضائیه محسوب می شود و سازمان بهزیستی امکانات و ساختمان های لازم را برای ایجاد این مجتمع ها فراهم می کند.

وزیر دادگستری همچنین گفت: موسسات مجتمع های شوق زنگند دارای امکانات و ساختمان های رفاهی خواهند بود و دادسراها نیز معاونان خود را در مجتمع های شوق زنگند مستقر کنند.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر مجتمع های شوق زندی در برخی استان ها شروع به فعالیت کرده اند اما مهم این است که این مجتمع ها در استان های دیگر نیز شروع به فعالیت کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره تشکیل پلیس کودک گفت: تشکیل پلیس کودک در قالب لایحه ای به مجلس ارسال شده و مجلس باید آن را تصویب کند. قوه قضائیه این لایحه را تدوین و ارائه کرده است و دولت هم به مجلس فرستاده و منتظر تصویب آن هستیم، متاسفانه این لایحه مدت ها در مجلس مانده است.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

درست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.