افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

صدرا از پوست شیر ​​تا مدلینگ رسوایی می کند. مهرداد صدیقیان با یقه اسکی و مانتو کلاسیک!

  • کد خبر : 21335
صدرا از پوست شیر ​​تا مدلینگ رسوایی می کند.  مهرداد صدیقیان با یقه اسکی و مانتو کلاسیک!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1367 در تهران و 33 سال سن دارد. پس از پایان تحصیلات در دبیرستان، در رشته تئاتر پذیرفته شد، اما به دلیل حرفه بازیگری ادامه تحصیل نداد. جالب است بدانید که مهرداد صدیکیان فعالیت هنری خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1367 در تهران و 33 سال سن دارد. پس از پایان تحصیلات در دبیرستان، در رشته تئاتر پذیرفته شد، اما به دلیل حرفه بازیگری ادامه تحصیل نداد. جالب است بدانید که مهرداد صدیکیان فعالیت هنری خود را از مدرسه و در قالب تئاتر دانش آموزی آغاز کرد و در سال 1393 در سن 17 سالگی در نقش اصلی عصر جمعه به کارگردانی مونا جلوی دوربین رفت. . زندی و اولین تجربه حرفه ای او. این بازیگر جوان در دومین فیلم خود به نام اتوبوس شب کیومرث پوراحمد در مقابل زنده یاد خسرو شکیبایی خوش درخشید و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سینما خانه شد. البته شاید کمی عجیب باشد که همه ما این بازیگر توانا را عمدتاً به خاطر بازی در نقش صدرا در سریال پوست شیر ​​به یاد داریم. حال نگاهی کلی به استایل مهرداد صدیقیان می اندازیم، او یکی از خوش پوش ترین های سینمای ایران است که برای انتخاب لباس هایش از سبک کژوال هوشمند یا پانک استفاده می کند.

جالب است بدانید که سبک کژوال یا پانک تنها بخشی از استایل های دنیای بی پایان مد و مد است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب مهرداد صدیقیان آشنا شوید.

استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با کت و کت وسط اکران قانون مورفی!

مهرداد صدیقیان در یکی از مصاحبه های خود گفته است که بازی های هیجان انگیزی مانند پرش بدن را خیلی دوست دارد. پس می توان نتیجه گرفت که انتخاب لباس های جسورانه برای او چیز عجیبی نیست، می تواند زیر کتش پفی بپوشد و زیبا و منحصر به فرد به نظر برسد. مهرداد صدیقیان برای تکمیل این تیپ کمی از اسمارت کژوال به خودش کمک کرده است، یعنی طوری لباس می پوشد که ترکیبی پیچیده از استایل های کژوال و نیمه رسمی را به نمایش می گذارد. یکی از ویژگی های اصلی استایل کژوال هوشمند، لباس غیر رسمی و هوشمندانه برای رسمی به نظر رسیدن است.

استایل مهرداد صدیقیان

استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با یقه و پالتو اسکی در سی و ششمین جشنواره فجر

شاید کمی عجیب به نظر برسد که بتوان کت را با یقه یقه‌پوش ست کرد، اما این نوع ترکیب لباس‌ها همان سبک کژوال سرد، شیک و جذاب را دارند. این استایل به دو نوع رسمی و غیررسمی تقسیم می شود که نوع رسمی آن استفاده از لباس هایی مانند شلوار تک لایه، پارچه ای یا کتان، پیراهن مردانه، مانتو، یقه اسکی و کت و در نوع کژوال، شلوار جین تیره است. ، کتان، کفش کالج و انواع نسبتا اسپرت استفاده می شود. مهرداد صدیقیان یک نوع تا حدودی رسمی از این سبک را برای نگاه جشنواره ای خود انتخاب کرده است و می توان گفت تا حدودی در این کار موفق بوده است.

استایل مهرداد صدیقیان

استایل مهرداد صدیقیان

با سبک پانک مهرداد صدیقیان آشنا شوید

خوب، برای درک بهتر این سبک، بد نیست بدانید که در اواسط دهه 70، خیابان های لندن تحت سلطه سبک پانک راک بود. سبک اعتراضی که به شدت تحت تاثیر موسیقی راک بود و قدرت را از این طریق بیان می کرد. پانک راک‌ها فقط لباس‌های عجیب و غریب نپوشیدند و یکی از عجیب‌ترین ظاهرها را به مدل مو، لوازم جانبی و آرایش گسترش دادند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، مهرداد صدیقیان تا حدودی سبک پانک شخصی دارد.

استایل مهرداد صدیقیان

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل مهرداد صدیقیان قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.