افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لوکس ترین بنز، تهدیدی بزرگ برای رولزرویس و بنتلی / عکس

  • کد خبر : 213247
لوکس ترین بنز، تهدیدی بزرگ برای رولزرویس و بنتلی / عکس

امیر مسعود عابدین: طبق نشانه ها، اولین محصول بر اساس مدل SL خواهد بود. آخرین نسل رودستر به طور انحصاری در نسخه AMG فروخته می شود، اما نسخه شیک مایباخ نیز در دست ساخت است. این بدان معنی است که مدل بعدی از برند Mythos جذابیت بیشتری خواهد داشت. مدل SL با آرم میباخ اولین […]

امیر مسعود عابدین: طبق نشانه ها، اولین محصول بر اساس مدل SL خواهد بود. آخرین نسل رودستر به طور انحصاری در نسخه AMG فروخته می شود، اما نسخه شیک مایباخ نیز در دست ساخت است. این بدان معنی است که مدل بعدی از برند Mythos جذابیت بیشتری خواهد داشت. مدل SL با آرم میباخ اولین محصولی خواهد بود که به فروش می رسد.

مدل پایه AMG SL 43 از 109000 دلار در ایالات متحده شروع می شود. این قیمت برای مدل 55 به 141 هزار و 300 دلار و برای مدل 63 به 183 هزار دلار می رسد و طبیعتاً می باخ SL بر اساس نسخه 63 ساخته خواهد شد و قیمت آن از 200 هزار دلار فراتر خواهد رفت. در مورد نوع Mythos، اگر به 300000 دلار برسد، عجیب نیست.

مرسدس بنز برند Mythos را به عنوان یک برند فرعی که به خودروهای کلکسیونی بسیار انحصاری اختصاص داده شده است، توصیف کرده است. این خودروها در حجم کم تولید می شوند و به فداکارترین مشتاقان و کلکسیونرهای مرسدس بنز فروخته می شوند. به نظر می رسد این خودروها با خودروهایی مانند بنتلی، استون مارتین و شاید حتی فراری یا مک لارن مقابله کنند.

ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، بنابراین فرصت های جدیدی برای مرسدس وجود دارد تا با جذب مشتریان ثروتمند با سطح لوکس بالاتر، سود خود را افزایش دهد. در سال 2023، بخش مایباخ شاهد افزایش 19 درصدی فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود که مرسدس را تشویق کرد تا خودروهای گران‌تر و سودآورتری را عرضه کند.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز مراجعه کنید اخبار را آنلاین بررسی کنید.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.