افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

ظهور حضرت مهدی (عج) بالاترین درجه تحقق وعده الهی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 213227
ظهور حضرت مهدی (عج) بالاترین درجه تحقق وعده الهی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله رضا رمضانی شنبه شب در جمع مردم بندرانزلی در مسجد موسی بن جعفربه) این شهر اعلام کرد: ظهور حضرت مهدی (عج)آه) وعده الهی است و زمین با دستان صالح اداره خواهد شد. نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با ظهور پیامبر(ص) به دنبال حکومت کریمه […]

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله رضا رمضانی شنبه شب در جمع مردم بندرانزلی در مسجد موسی بن جعفربه) این شهر اعلام کرد: ظهور حضرت مهدی (عج)آه) وعده الهی است و زمین با دستان صالح اداره خواهد شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با ظهور پیامبر(ص) به دنبال حکومت کریمه هستیم، تصریح کرد: جامعه بعد از ظهور سرشار از معنویت و عدالت می شود.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای عدالت در جامعه باید مقاومت و ایستادگی کرد، گفت: باید برای تحقق عدالت هزینه کنیم و همه انبیای الهی نیز برای تحقق عدالت در عرصه اجتماعی آمدند.

آیت الله رمضانی به آیات مربوط به عدالت اشاره کرد و تاکید کرد: دولت مهدوی، دولت تحقق عدل است و هزینه کار بزرگ بسیار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیایی که ما با آن مواجه هستیم، دنیای محدودیت های دینی است، افزود: در غرب تلاش می کنند شریعت را ببندند.

وی تصریح کرد: منتظران حضرت مهدی (عج)آه) باید در راه امام گام بردارد، امام را ملاقات کند و یاور او باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی بخشی از این انتظار را برآورده کرده است.

کاندیدای مردمی گیلان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: پادشاهان ایران به تدریج سرزمین ایران را قطعه قطعه کردند اما با رشادت های رزمندگان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی، نه قسمتی از سرزمین ایران جدا شد.

اخلاق انتخاباتی باید الگوبرداری شود

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال تجزیه ایران هستند، گفت: ایران در قومیت خط قرمز کشیده است بنابراین ایران مقتدر با همه قومیت ها در کنار هم به دست می آید.

آیت الله رمضانی با اشاره به شانزدهمین رتبه علمی ایران در جهان گفت: ایران در صنعت رباتیک نیز رتبه پنجم جهان را دارد.

نماینده شهر گیلان در مجمع کارشناسان مدیریت تاکید کرد: در حوزه اقتصادی، در زمینه بیکاری و… مشکلاتی داریم که گاهی برخی از این مشکلات ناشی از بی تدبیری است.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری نمایندگان گیلان گفت: در صورت جلسه 13 نماینده استان بسیاری از مشکلات زیرساختی گیلان برطرف می شود.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه پنج کاندیدای مجلس گیلان با هم دوست هستند، گفت: تخریب رقیب به ویژه در انتخابات مجلس ناخوشایند است، بنابراین اخلاق انتخاباتی باید الگو باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز اسلام یک قدرت شده است، اسلامی که به دنبال انزوا بود، حالا تبدیل به یک قدرت شده است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی برای آزادی خون زیادی داده است، گفت: ما از نظر سیاسی مستقل هستیم و برای اسلام و جمهوری خون داده ایم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز این انقلاب به دست نسل کنونی و جوانان ما سپرده شده است، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب استقلال جمهوری اسلامی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.