افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

محمد ابراهیم بخشنده – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 213127
محمد ابراهیم بخشنده – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

حالت: مازندران حوزه انتخابیه: بابل شعار انتخاباتی: (تجربه، تواضع و شجاعت در سطح تمدن نوین اسلامی) ستاد بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ انتخاب کارآمدی و شایستگی» تلاش می کند با فراهم آوردن بستر مناسب برای معرفی کاندیداهای دوازدهمین دوره شورای اسلامی، گامی در جهت تصمیم گیری صحیح مردم و برگزاری […]

  • حالت: مازندران
  • حوزه انتخابیه: بابل
  • شعار انتخاباتی: (تجربه، تواضع و شجاعت در سطح تمدن نوین اسلامی)

ستاد بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ انتخاب کارآمدی و شایستگی» تلاش می کند با فراهم آوردن بستر مناسب برای معرفی کاندیداهای دوازدهمین دوره شورای اسلامی، گامی در جهت تصمیم گیری صحیح مردم و برگزاری انتخابات پرشور بردارد.

محمدابراهیم بخشنده وی یکی از نامزدهای نمایندگی دوازدهمین دوره شورای اسلامی است. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از وی و پاسخ‌های او به پرسش‌های مهر را در دو بخش کشوری و استانی بخوانید:

– محمد ابراهیم بخشنده دکترای فلسفه، لیسانس مهندسی مکانیک، تحصیلکرده حوزوی، عضو هیأت علمی دانشگاه، عضو شورای مرکزی انجمن علمای ایران اسلامی، با 12 سال سابقه اجرایی در وزارت جهاد کشاورزی و گمرک. . از ایران

* به نظر شما مهمترین آسیب عملکردی شورای اسلامی چیست؟

دلبستگی به قدرت و ثروت.

* مجلس کارکرد نظارتی را تقویت می کند و مجاز چه اقداماتی باید انجام دهم؟

تنظیم مجدد قوانین و حذف قوانین مغایر و نظارت عادلانه

* چرا نمایندگان نباید اسیر تجمل گرایی شوند و چه تدابیری برای جلوگیری از این آسیب لازم است؟

تجمل گرایی خلاف آرمان های انقلاب است، شفافیت و نظارت باید توسعه یابد.

*همکاری و همکاری مجلس با سایر قوا و نهادها چه تأثیری در پیشرفت کشور می تواند داشته باشد؟ به نظر شما مهمترین جلوه این همکاری چیست؟

برای وحدت ملی و مقابله با دشمن خارجی و جلوگیری از سوء استفاده داخلی بسیار مؤثر است.

* پاسخگویی به مردم موضوعی است که نمایندگان باید همواره به آن توجه داشته باشند. اگر نمایندگان از این اهمیت غفلت کنند چه پیامدهای منفی ایجاد می شود؟

ظلم مقامات و خیر امید مردم

* اجتماعی بودن باید یکی از ویژگی های مهم هر نماینده باشد. چگونه یک نماینده می تواند این ویژگی را انجام دهد؟ ببخش بدون افتادن در ورطه مردمی شدن و شعارهای غیرواقعی؟

در قالب کمیته های مربوط به شهرک گاهی در جلسات عمومی شرکت می کنند.

* طبق قانون اساسی یک نماینده مسئول همه مردم ایران است. برای تحقق این اصل مهم و پرهیز از تفرقه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

به مشکلات بزرگ تبعیت از رهبری توجه کنید

  • سوالات استانی:

* با توجه به ورود سالانه 60 میلیون مسافر به استان، برنامه رسمی و پایدار شما برای توسعه گردشگری مازندران چیست؟

استخدام زایش لایروبی بوم گردی و بهسازی سد می بینم و رودخانه ها، مشارکت مردم و بخش خصوصی در مدیریت پسماند و سالم سازی رودخانه ها و مراتع، بهسازی اماکن گردشگری، سازماندهی پویا بازارچه های هفتگی.

* برای توسعه و استانداردسازی راه های مواصلاتی استان چه برنامه ای دارید؟

امتداد راه آهن شمال به مشهد و روکش و لکه گیری محورهای آسفالت گرفتن خیابان ها، کاهش ترافیک با تشویق کارکنان به پیاده روی و دوچرخه سواری، کاهش حجم ورود خودروها، تعریض و حذف خیابان ها و کوچه ها و ساخت پارکینگ های عمومی و چند طبقه در خارج از شهرها.

* تغییر کاربری گسترده در مازندران یکی از مشکلات این استان است. از این رو بر اساس آمار رئیس فراکسیون امنیت غذایی شورای اسلامی، از 600 هزار هکتار از اراضی مازندران، 200 هزار هکتار از اراضی کشور در سه دهه گذشته تغییر شکل داده است. برای جلوگیری از این روند فاجعه بار چه اقداماتی باید انجام شود؟

وی قوانین را مورد بازنگری قرار داد و مشوق هایی برای کشاورزان در نظر گرفت تا محصولات خود را صادر کنند و با قیمت تضمینی بالاتر خریداری کنند و جریمه در نظر بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.