افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

کرمانی مقدم: جای گل محمدی در پرسپولیس خالی است/اسمر خوب بود و با سیستم یحیی جلو می رفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 213039
کرمانی مقدم: جای گل محمدی در پرسپولیس خالی است/اسمر خوب بود و با سیستم یحیی جلو می رفت – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با سرمربیگری اسمار در دو دیدار آلومینیوم و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و این تیم توانست موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: جای یحیی گل محمدی را […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با سرمربیگری اسمار در دو دیدار آلومینیوم و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و این تیم توانست موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: جای یحیی گل محمدی را خالی می بینم، اگر یحیی بود خیلی بهتر بود اما تصمیم گرفت انصراف دهد. پرسپولیس به دلیل مشکلاتی. اما پرسپولیس با سرمربیگری اسمار در 2 بازی آلومینیوم و تراکتور خوب بود و این تیم توانست موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کند اما بازیکنان در چند ضربه آخر نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند.

وی در خصوص اولین شکست اسمار مقابل آلومینیوم گفت: پرسپولیس حق باخت نداشت، چون موقعیت های گلزنی خوبی داشت. اسمار با سیستم گل محمدی ادامه می دهد و در دیدار مقابل آلومینیو ترکیب قبلی تیم را کنار گذاشت.

* بازگشت عیسی کمک زیادی به پرسپولیس کرد

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: اگر مربی باهوش باشد به تیم برنده دست نمی دهد، عثمر با یحیی کار کرده و شناخت کافی از فوتبال ایران و اعضای تیم دارد. در نتیجه سرمربی جدید پرسپولیس کار هوشمندانه ای انجام داد و با همان فرم و سیستم قبلی جلو می رود.

مهاجم سابق تیم ملی درباره بازگشت آل کثیر به پرسپولیس گفت: بازگشت عیسی کمک زیادی به پرسپولیس کرد و خط حمله را تقویت کرد. اگر ایکر در خط حمله حریف مهاجم نداشته باشد، همه چیز را برای گلزنی نمی دهد، اما زمانی که یک یا چند مهاجم روی نیمکت باشند، مهاجمان تمام تلاش خود را برای تمرکز و گلزنی می دهند. به لطف این، مهاجم رقابت سالم و رو به بهبودی در تیم خواهد داشت تا روی نیمکت باقی نماند.

*سعی می کنیم سپیدرود را به لیگ برتر برگردانیم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: سپیدرود همراه با تیم بهمن در لیگ دسته دوم در صدر جدول قرار دارد و خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. در نیم فصل دوم مسابقات سخت تر و ظریف تر می شود و برای صعود به لیگ یک باید کمترین اشتباه را مرتکب شویم، بازیکنان خوبی داریم و تیم ما کامل می شود. به امید خدا تلاش می کنیم تا تیم پیشکسوت سپیدرود را به لیگ یک برسانیم و به لیگ برتر بازگردانیم.

کرمانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: یوسفی مالک باشگاه سپیدرود ورزشکار خوش نام و بسیار جوانی است که 7-8 سال پیش بیشتر بدهی های باشگاه را پرداخت و پنجره تیم را باز کرد. من فکر می کنم این روزها جرات زیادی می خواهد که کسی برای ورزش یک شهر پول خرج کند. به دلیل خصوصی بودن تیم سپیدرود، مسئولان شهرستان باید از این تیم حمایت بیشتری کنند تا در سال های آینده تیم دسته اولی داشته باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)