افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

پیش بینی جابه جایی 300 میلیون بسته پستی تا پایان سال

  • کد خبر : 213007
پیش بینی جابه جایی 300 میلیون بسته پستی تا پایان سال

به گزارش بازار، محمود لیایی درباره تعداد مرسولات ارسالی و آخرین وضعیت آنها گفت: امسال با افزایش 60 میلیونی مرسولات به شهرستان ها و شرکت های پستی مواجه بودیم و سال گذشته حدود 245 میلیون مرسوله جابه جا شدیم. وی افزود: اکنون که یک ماه تا پایان سال باقی مانده و پیش بینی ما برای […]

به گزارش بازار، محمود لیایی درباره تعداد مرسولات ارسالی و آخرین وضعیت آنها گفت: امسال با افزایش 60 میلیونی مرسولات به شهرستان ها و شرکت های پستی مواجه بودیم و سال گذشته حدود 245 میلیون مرسوله جابه جا شدیم.

وی افزود: اکنون که یک ماه تا پایان سال باقی مانده و پیش بینی ما برای پایان سال انتقال 300 میلیون ایمیل است که از این تعداد با رشد 60 میلیونی روبرو هستیم و اوج آن برای سیاه بود. جمعه، و به نوعی ما از مقدار پست شگفت زده شدیم.

لیایی درباره فعالیت شرکت ملی پست و افزایش ترافیک پستی در آخرین ماه سال 1402 توضیح داد: این روندی است که هر ساله با آن مواجه هستیم و در این زمینه برنامه ریزی کرده ایم تا غافلگیر نشویم. به طور معمول، 35 درصد از کل محموله های پستی در سه ماه آخر سال جابجا می شود و هر چه به پایان سال نزدیک می شویم، سرعت کار ما بیشتر می شود.

مدیر کل شرکت ملی پست گفت: از این رو شیفت کاری خود را افزایش داده و مرخصی همکاران را کم کرده ایم تا بتوانیم با افزایش محموله ها کنار بیاییم و کمترین تاخیر و بی نظمی را در عملیات پستی داشته باشیم. الحمدلله اقدامات پیش بینی شده تاکنون جواب داده و ناوگان پستی خود را به روز کرده ایم.

وی در پایان گفت: در یک ماه گذشته حدود 1000 دستگاه موتورسیکلت جدید به شبکه پست تحویل داده ایم و می توان گفت آمادگی داریم کمترین تاخیر را در ارسال بسته های مشتریان نسبت به سال های گذشته داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.