افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

محمد خدابندلو پرسپولیسی شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 212983
محمد خدابندلو پرسپولیسی شد – پرسپولیس نیوز

محمد خدابندلو با امضای قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست. دقایقی پس از ورود محمد خدابندلو به ساختمان باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس خبر “از رسیدن محمد، سرباز ارتش سرخ” را اعلام کرد.با این بازیکن قرارداد امضا کرد. هافبک سابق مس رفسنجان که در روزهای اخیر برای جدایی از این تیم به توافق رسیده بود، امروز پس […]

محمد خدابندلو با امضای قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست.

دقایقی پس از ورود محمد خدابندلو به ساختمان باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس خبر “از رسیدن محمد، سرباز ارتش سرخ” را اعلام کرد.
با این بازیکن قرارداد امضا کرد.

هافبک سابق مس رفسنجان که در روزهای اخیر برای جدایی از این تیم به توافق رسیده بود، امروز پس از واریز بخشی از مبلغ رضایت نامه به این باشگاه، موفق شد نظر این باشگاه را جویا شود و از گروه دانشجویی نویدکیا جدا شود.

او می تواند در 13 بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر شرکت کند و البته قرارداد این بازیکن 24 ساله برای فصل آینده اعتبار دارد تا بتواند دوران جدیدی را آغاز کند.

بعد از جدایی از باشگاه دو اظهار نظر متفاوت کرد، یک بار گفت قراردادش 1+1.5 ساله است و بار دیگر گفت یک سال و نیم خواهد بود.

به نظر می رسد فصل گذشته به صورت مشروط اعمال شود و در صورت توافق این بازیکن بتواند در لیگ بیست و پنجم پرسپولیس باقی بماند.

او در گذشته هوادار پرسپولیس بود و حتی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه می رفت اما حالا بعد از چندین فصل حسرت بازی در پرسپولیس، پیراهن تیم محبوبش را بر تن خواهد کرد.

خدابنده لو در آکادمی پیکان پرورش یافت و در لیگ نوزدهم به خدمت حسین فرکی درآمد اما در لیگ بیستم در اوج فوتبالش بود که مهدی تارتار ترکیب اصلی تیمش را به او تقدیم کرد و مورد توجه قرار گرفت. سپس با تارتار به ذوب آهن رفت و پس از پیشنهاد وسوسه انگیز گل گهر و مس رفسنجان، او را به کرمان برد.

حالا این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک میانی و هجومی را دارد و نقش بازیساز را ایفا می کند در لیست بزرگسالان پرسپولیس قرار می گیرد و به عنوان یک بازیکن 24 ساله در خط هافبک قرمز بازی می کند. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)