افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

شرکت در انتخابات مانند نماز واجب و خروج حرام است

  • کد خبر : 212982

محمد حسنی گفت: افزایش قدرت نرم، ساماندهی بهتر امور برای حل مشکلات کشور، افزایش سرمایه اجتماعی نظام، جلوگیری از تجاوز دشمن به منافع ملی، افزایش قدرت چانه زنی مسئولان در مجامع بین المللی. در دفاع از مصالح و مشکلات کشور و امت اسلامی، بستر سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)، شرکت در انتخابات اجباری […]

محمد حسنی گفت: افزایش قدرت نرم، ساماندهی بهتر امور برای حل مشکلات کشور، افزایش سرمایه اجتماعی نظام، جلوگیری از تجاوز دشمن به منافع ملی، افزایش قدرت چانه زنی مسئولان در مجامع بین المللی. در دفاع از مصالح و مشکلات کشور و امت اسلامی، بستر سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)، شرکت در انتخابات اجباری و ترک آن مانند نماز حرام است.

محمد حسنی گفت: افزایش قدرت نرم، ساماندهی بهتر امور برای حل مشکلات کشور، افزایش سرمایه اجتماعی نظام، جلوگیری از تجاوز دشمن به منافع ملی، افزایش قدرت چانه زنی مسئولان در مجامع بین المللی. در دفاع از مصالح و مشکلات کشور و امت اسلامی، بستر سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)، شرکت در انتخابات اجباری و ترک آن مانند نماز حرام است.

به گزارش ایلانا؛ عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با مرزبانان تیپ 188 زرهی ارتش در منطقه مرزی نهبندان اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی مسلمان، آگاه، بصیر، ولایتمدار و غیور باید پیام وفاداری، مقام و منزلت بدهم. و عشق به ایران با حضورش در انتخابات. و اسلام را در دنیا پخش کنیم تا دشمن بداند در ایران جای پایی ندارد و اگر کسی با امت اسلامی درگیر شود. در این مسائل ضربه های ناگواری در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی خواهد خورد.

وی با اشاره به قول آیه شریفه «و ادولم ما استتاتم من قوا و من رباط الخیل ترحبون بی عد الله و ادوکم» گفت: برای افزایش قدرت نرم، بهتر پیگیری امور برای حل مشکلات کشور، افزایش سرمایه. نظام، دشمن را با برهم زدن منافع ملی ناامید کند، قدرت چانه زنی مسئولان را در مجامع بین المللی در دفاع از منافع و مسائل کشور و امت اسلامی افزایش دهد و زمینه ساز ظهور پیامبر اکرم (ص) شود. شرکت در انتخابات اجباری و ترک آن مانند نماز حرام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر حساسیت نسبت به سرنوشت مسلمانان و به ویژه مستضعفان، تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید همواره نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان و همچنین سایر موجودات، انسان احساس وظیفه کرد. . به خصوص اگر مورد ظلم واقع شده باشند. از مظلومین حمایت کنیم و با ظالمان مخالفت کنیم تا ظالمان به ظلم و جنایت خود پایان دهند.

محمد حسنی در ادامه جنایات صهیونیست ها علیه غزه را خصمانه و ظالمانه توصیف کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز در سایه سکوت سنگی مجامع بین المللی و با حمایت بی حد و حصر قدرت های جهانی از سوی صهیونیست های غاصب و خیانت. برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی و ریاکاری که در قبال فلسطین دارند، شاهد نسل کشی و وحشتناک ترین جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه هستیم.

وی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی صهیونیست ها گفت: بدون شک مبارزه با مردم مظلوم غزه پایان جنایت صهیونیست ها نیست و نخواهد بود و صهیونیست ها برای جنگ با فلسطین برنامه ریزی می کنند. لبنان، مصر، اردن، عراق، سوریه و سپس ایران».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مناطق مرزی را امانت امام و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: در حفاظت و حراست از مناطق مرزی باید به گونه ای مورد مراقبت و حراست قرار گیرند. خود زندگی است و موفقیت در این امر مستلزم هوشیاری مستمر با رعایت اصول حفاظتی است تا بتوانیم از توطئه های دشمنان جلوگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.