افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

اصفهان برف می بارد و دما 8 درجه کاهش می یابد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 212965
اصفهان برف می بارد و دما 8 درجه کاهش می یابد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور موج های متناوب سرما و … ناپایدار ظهر امروز اظهار داشت: فعالیت این امواج تا پایان هفته جاری ادامه دارد. وی افزود: از بعدازظهر امروز شنبه آسمان ابری و مه آلود می شود و کم کم بارش برف و باران (در ابتدا باران و […]

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور موج های متناوب سرما و … ناپایدار ظهر امروز اظهار داشت: فعالیت این امواج تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: از بعدازظهر امروز شنبه آسمان ابری و مه آلود می شود و کم کم بارش برف و باران (در ابتدا باران و سپس در اکثر مناطق برف)، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما و یخبندان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: این سامانه ابتدا در مناطق غربی فعالیت خود را آغاز کرده و به تدریج کل استان را در بر می گیرد.

به گفته معتمدی، اوج فعالیت این سامانه از بعدازظهر امروز تا پایان روز دوشنبه در مناطق غربی، شمالی و مرکزی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: لغزندگی و یخبندان، مه و کاهش دید، رگبار برف و اختلال در تردد با فعالیت این سامانه دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده بین 6 تا 8 درجه خبر داد و اظهار داشت: کاهش دما در روز یکشنبه بیشتر محسوس خواهد بود.

معتمدی افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به 14 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما فردا صبح به صفر درجه می رسد.

او اضافه کرد: خوب میداندشت با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر خوردن و بیابانک با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.