افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

امروز کارت مادران باردار و شیرده شارژ می شود

  • کد خبر : 212936
امروز کارت مادران باردار و شیرده شارژ می شود

«علیرضا عسگریان» معاون رفاهی و اقتصادی وزیر کار گفت: شارژ فاز سوم طرح ملی یسنا امروز شنبه ۱۴ اسفندماه به حساب یارانه سرپرستان خانوار واریز می شود. وی گفت: اولین شارژ این طرح در 14 آذرماه سال جاری به مبلغ بیش از 22 هزار مادر تملک کودکان زیر دو سال در 8 استان کم برخوردار […]

«علیرضا عسگریان» معاون رفاهی و اقتصادی وزیر کار گفت: شارژ فاز سوم طرح ملی یسنا امروز شنبه ۱۴ اسفندماه به حساب یارانه سرپرستان خانوار واریز می شود.

وی گفت: اولین شارژ این طرح در 14 آذرماه سال جاری به مبلغ بیش از 22 هزار مادر تملک کودکان زیر دو سال در 8 استان کم برخوردار انجام شده است و جمع آوری مرحله دوم و سوم این طرح نیز در روزهای 14 بهمن و 14 اسفند به 23 هزار مادر واجد شرایط انجام شد. به ترتیب.

عسگریان افزود: سبد غذایی رایگان این طرح شامل اقلام معین مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مبلغ 400 هزار تومان (شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات و غلات) و در قالب فهرست محصولات الکترونیکی با اخذ یارانه می باشد. حساب سرپرستان خانوار با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی.

معاون امور اجتماعی بهزیستی یادآور شد: کل اعتبار این طرح حدوداً 110 میلیارد تومان است که ماهانه به مدت 6 ماه به 27 هزار مادر واجد شرایط (22 هزار مادر شیرده) اختصاص می یابد.

لازم به ذکر است این طرح در راستای اجرای ماده (24) قانون حمایت از خانواده و جوانان با هدف حمایت از مادران باردار یا مادران دارای نوزاد زیر 2 سال در دهک اول درآمدی در هشت استان کشور می باشد. ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شمالی با اولویت محرومیت زدایی و نرخ باروری زیر 2.5 درصد با ارائه سبد غذایی رایگان بر بستر کاتالوگ الکترونیک محقق می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.