افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » حمله پیشکسوت پرسپولیس به اسمار

  • کد خبر : 212921
اسمارتک نیوز » حمله پیشکسوت پرسپولیس به اسمار

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تیم عملکرد خوبی داشت و بازی بدی نبود، به خصوص نسبت به بازی قبلی که شکست خوردیم. برای سربلندی علیرضا بیرانوند. در این بازی امید عالیشاه ستاره پرسپولیس بود و به عنوان بازیکن آزاد نقش […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تیم عملکرد خوبی داشت و بازی بدی نبود، به خصوص نسبت به بازی قبلی که شکست خوردیم. برای سربلندی علیرضا بیرانوند. در این بازی امید عالیشاه ستاره پرسپولیس بود و به عنوان بازیکن آزاد نقش پررنگی در این برد داشت.

وی افزود: با حضور عیسی آل کثیر عملکرد تیم بهتر شد و به گل رسیدیم. گل دوم نیز به لطف کار ترکیبی و خلاقیت بی نظیر ترابی به دست آمد و در نتیجه پیروزی مهمی مقابل یکی از مدعیان به دست آمد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی این تیم گفت: تیمی مثل پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به مربی بزرگی دارد که در حد و اندازه این تیم باشد. این پیروزی آزمونی برای توانایی این مربی به عنوان سرمربی نیست. اسمار فقط یک مربی است نه سرمربی. در پرسپولیس نیست. سرمربی پرسپولیس هم باید مربی باشد. باشگاه ما افراد و بازیکنان بزرگی دارد که شایسته نیمکت نشینی این تیم هستند. اگر قرار است یک مربی خارجی بیاید باید یک سرمربی در حد و اندازه پرسپولیس باشد و یک فرد شایسته و توانمند از بازیکنان و پیشکسوتان سابق پرسپولیس نیز در کنار این مربی کار کند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: اسمار هیچ کاری نکرد که بعد از باخت به آلومینیوم کار خاصی انجام داد تا این تیم مقابل تراکتور پیروز شود. پرسپولیسی ها مطمئنا با دو تغییر وارد زمین می شوند. این بازیکنان در زمان یحیی گل محمدی هم بازیکن بودند. حتی شنیده ام که برخی می گویند چه بازیکنانی باید در زمین حضور داشته باشند. توجه داشته باشید که در این بازی به جای آن مدیر تیم در کنار زمین بود. باید هر چه زودتر به فکر مربی خوب و بزرگی برای نیمکت پرسپولیس باشیم. باید یک نفر از پرسپولیس همان طور که در دهه شصت در این تیم بود، مربی تیم شود. باید کسی باشد که با کسی تعارف نداشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مدیریت باشگاه هر چه زودتر تصمیم درست و مهمی بگیرد. خوشبختانه استقلال هم یک امتیاز از دست داد و با این برد به این تیم نزدیک می شویم. مسیر قهرمانی پرسپولیس ساده است و امیدوارم با یک تصمیم درست و منطقی بتوانیم شرایط خوبی را برای این تیم ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.