افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

قرار دادن قفسه های حمام به شیک ترین شکل ممکن / فضا را مانند یک پذیرایی زیبا جلوه می دهید

  • کد خبر : 212829
قرار دادن قفسه های حمام به شیک ترین شکل ممکن / فضا را مانند یک پذیرایی زیبا جلوه می دهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- قطعاً در هر خانه ای، کوچک یا بزرگ، مجلل یا ساده، در هر صورت فقط اتاق خواب، آشپزخانه و نشیمن برای خانه مهم نیست، اتفاقاً فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی مهم هستند. همچنین بسیار مهم است که ما انسان هستیم و باید به دستشویی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- قطعاً در هر خانه ای، کوچک یا بزرگ، مجلل یا ساده، در هر صورت فقط اتاق خواب، آشپزخانه و نشیمن برای خانه مهم نیست، اتفاقاً فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی مهم هستند. همچنین بسیار مهم است که ما انسان هستیم و باید به دستشویی برویم و بدن خود را بشوییم. مثلا حمام! وقتی به دستشویی می رویم شکی نیست که نه تنها با دوش گرفتن روبرو هستیم، بلکه در اطراف ما انواع شامپو، صابون، سنگ پا و لوازم آرایشی وجود دارد که اگر به حال خود رها شود راه به جایی نمی برد. و ظاهر حمام را خراب می کنند. اما با دسته بندی و چیدمان این وسایل، نه تنها نظم خاصی به فضای خود دادیم، بلکه حتی می توان از آنها به عنوان اکسسوری استفاده کرد و به سرویس بهداشتی شیک داد!

برای رسیدن به این هدف چه می توان کرد؟ در مقاله بعدی با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

یک قفسه سرامیکی نصب کنید.

یکی از انواع قفسه هایی که در سال جدید برای سرویس بهداشتی مد شده است، شلف سرامیکی توکار است که در دل قسمتی از دیوار سرویس بهداشتی قرار می گیرد. این سبک از قفسه ها به دلیل اینکه در محل قرار می گیرند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند، بنابراین می توانند برای سرویس های بهداشتی کوچک بسیار مناسب باشند. برای نصب این قفسه های سرامیکی می توانید از یک ساختمان کمک بخواهید و با حفاری دیوار را به قفسه تبدیل کنید. یا در صورت عدم وجود ستون در داخل دیوار، شکافی در آن ایجاد کنید و در نهایت آن را طبقه بندی کنید. به این ترتیب واقعا زیبا به نظر می رسد، اگرچه این سبک را در همه خانه ها نمی بینید.

چیدمان قفسه های حمام

زیپ ممکن است تکان بخورد

دیگر قفسه های مورد استفاده و پرطرفدار 1403 قفسه های متحرکی هستند که می توانند به صورت عمودی بایستند، در حالی که چون چرخ هایی در زیر دارند، تغییر مکان آنها بسیار آسان است.

این سبک از قفسه ها نه تنها می توانند برای سرویس های بهداشتی بسیار کوچک بسیار مناسب باشند، بلکه می توانند دسترسی ما به لوازم مورد نظر در سرویس بهداشتی را نیز بسیار آسان کنند.

چیدمان قفسه های حمام

قفسه های آویز، واقعا دوست داشتنی.

قفسه های چوبی یکی از جذاب ترین ایده هایی است که می توانیم برای سرویس بهداشتی در سال جدید در نظر بگیریم. البته اگر فرزند کوچکی دارید این سبک قفسه را پیشنهاد نمی کنیم، اما در غیر این صورت وجود چنین قفسه زیبایی در کنار گل پیچک می تواند حمام شما را بسیار رویایی نشان دهد. شما می توانید نوع قفسه های آویز را انتخاب کنید: پی وی سی، چوبی یا حتی فلزی، اگر من بودم قطعا چوب را انتخاب می کردم. اما چیزی که نباید فراموش کنید این است که نسبت به وزنی که روی آن ها قرار می گیرد، روی سقف یا دیوار ثابت شوند.

چیدمان قفسه های حمام

قفسه چوبی ما را با طبیعت پیوند می دهد

نمی توان انکار کرد که ارتباط با طبیعت در فضایی مانند حمام که مستقیماً بر آرامش ما تأثیر می گذارد تأثیر زیادی دارد و می تواند ایده فوق العاده ای باشد. به همین دلیل اکثر طراحان داخلی استفاده از گل و گیاه و عناصر طبیعی را برای این فضا توصیه می کنند. اکنون برای سال 1403 و برای بازسازی سرویس بهداشتی می توانیم یک قفسه چوبی روکش دار بخریم که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

این قفسه ها دست ما را باز می کنند و می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. هر چه رنگ تیره تر باشد، ارتباط آنها با سبک های کلاسیک بیشتر است و هر چه رنگ روشن تر باشد، با محیط مدرن سازگارتر است.

شلف حمام چوبی را می توان با کابینت زیر سینک و دیگر لوازم حمام ترکیب کرد که جذابیت فضا را دو چندان خواهد کرد.

چیدمان قفسه های حمام



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.