افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی غرب و ترند کاغذی 1402; بهار امسال مثل پارسال با جلیقه دوزی نیست!

  • کد خبر : 21270
معرفی غرب و ترند کاغذی 1402;  بهار امسال مثل پارسال با جلیقه دوزی نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بد نیست بدانید که وست سابقه طولانی در دنیای مد دارد و یکی از قدیمی ترین پوشاک این صنعت به حساب می آید. به طور خلاصه برای توضیح بیشتر در مورد جلیقه باید بگوییم که کلمه جلیقه معادل انگلیسی جلیقه ما است. در واقع جلیقه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- بد نیست بدانید که وست سابقه طولانی در دنیای مد دارد و یکی از قدیمی ترین پوشاک این صنعت به حساب می آید. به طور خلاصه برای توضیح بیشتر در مورد جلیقه باید بگوییم که کلمه جلیقه معادل انگلیسی جلیقه ما است. در واقع جلیقه لباسی است که قسمت بالایی بدن را می پوشاند اما آستین ندارد. جلوی جلیقه باز است و ممکن است دکمه یا زیپ داشته باشد. جلیقه ها به دلیل پارچه ای که دارند برای هر فصلی قابل استفاده هستند. هر ساله در فصول مختلف، طراحان مد و لباس با الهام از اتفاقات و بر اساس شرایط، فصول و شرایط آب و هوایی، طرح های جدیدی مانند جلیقه را ارائه می کنند. حال اگر از شما سوال شده است که ست کاغذ و جلیقه ترند امسال چه تفاوتی با سال های قبل دارد، باید بگویم که اگر کت دوزی و ترند 1402 را به خاطر داشته باشید، امسال شاهد جلیقه دوزی برای تابستان خواهیم بود. جالب است بدانید که این جلیقه جذاب علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی، یک لباس کامل و مقرون به صرفه به حساب می آید و به همین دلیل جایگاه ویژه ای در بین مدگرایان و فعالان این صنعت دارد.

البته فراموش نکنید که جلیقه ها لباس های چهارفصل هستند، یعنی هم در پاییز و زمستان و هم در تابستان استفاده می شوند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع جلیقه و بلوز تابستانی آشنا شوید.

غرب و کاغذ

دوخت جلیقه; این شما هستید و این ترند محبوب سال است.

جالب است بدانید که این مدل جلیقه ها با توجه به نوع طراحی و ویژگی هایی که دارند برای همه خانم ها با انواع سلیقه ها اعم از چاق و لاغر، جوان یا پیر مناسب است. در واقع می توان گفت جلیقه گلدوزی شده همان ترند سال است، اما آستین در طرح آن مانند سایر جلیقه ها حذف شده است. برای پوشیدن این جلیقه زیبا و جذاب حتما از کتان و شلوار ساده استفاده کنید زیرا پارچه های کوتور بر خلاف پارچه های ساده دارای نقش و نگارهای رنگارنگ و جذابی هستند و ست کردن آن ها با لباس های طرح دار باعث می شود استایل شما آراسته و بی دقت به نظر برسد. البته به جز این ویژگی تا حدودی از زیبایی جلیقه شما می کاهد.

غرب و کاغذ

غرب و کاغذ

ست جلیقه و شلوار خود را برای مهمانی ها انتخاب کنید

جالب است بدانید که تمامی جلیقه ها قابلیت استفاده برای استایل های رسمی با شلوار و کت و شلوار را دارند. بنابراین اگر برای رفتن به یک مهمانی یا مراسم رسمی آماده می شوید، پیشنهاد می کنیم ست جلیقه را انتخاب کنید. جلیقه مانتو یکی از ترندهای روز ایران محسوب می شود که با انواع پارچه های ساده، طرح دار و سنتی، نخی، کتان، کنفی، ژاکارد، کتان، مازراتی، پارچه براق یا مات و … دوخته و به بازار عرضه می شود. البته فراموش نکنید که ست ها و انواع رسمی این مانتو معمولا بیشتر با پارچه های ساده درست می شوند تا با پارچه های طرح دار.

غرب و کاغذ

غرب و کاغذ

جلیقه بلند را فراموش نکنید. نگران نباشید، همیشه شیک است.

در فصل تابستان، مانتوهای بلند خنک همیشه یکی از ترندهای این فصل است. بنابراین اگر می خواهید لباس های تابستانی و مد روز بپوشید، بهتر است برای استایل خود یک جلیقه بلند انتخاب کنید. حال اگر فکر می کنید ترکیب جلیقه بلند کار سختی است، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید، می توانید این مدل جلیقه را با شلوار صاف و لاغر و پیراهن سفید ترکیب کنید و از استایل متفاوت خود لذت ببرید.

غرب و کاغذ

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.