افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » راه اندازی مجدد پیست اسکی بین المللی دزین

  • کد خبر : 212697
اسمارتک نیوز » راه اندازی مجدد پیست اسکی بین المللی دزین

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم بازگشایی پیست بین المللی اسکی دزین سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. ع) و گفت: این باند سال گذشته به دلایل فنی و امنیتی افتتاح شد. وی با بیان اینکه اقدامات […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم بازگشایی پیست بین المللی اسکی دزین سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. ع) و گفت: این باند سال گذشته به دلایل فنی و امنیتی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اقدامات مهمی برای بازگشایی و راه اندازی پیست طراحی در دستور کار قرار گرفته است افزود: با تلاش کارشناسان بخش بزرگی از این مجموعه ورزشی بازسازی و ایمن سازی شده است.

عبداللهی گفت: اکنون مردم می توانند با اطمینان کامل از ایمنی پیست به ورزش و تفریح ​​بپردازند. از سوی دیگر با راه اندازی پیست طراحی بار دیگر اقتصاد و اشتغال ساکنان اطراف رونق گرفت.

استاندار البرز گفت: با پیگیری های نهاد ریاست جمهوری و دولت عمومی، پیست به شرکت توسعه تعاون روستایی استان دیزین واگذار شد و بخشی دیگر از پیست دیزین نیازمند بهسازی و استانداردسازی است.

دامنه دیزین با ارتفاع بین 2650 تا 3600 متر از سطح دریا در 70 کیلومتری شمال کرج دارای سه تله کابین، دو تله کابین، هفت تله کابین و یک تله کابین چکشی است.

در پیست بین المللی 2 هتل، 19 کابین و 5 رستوران وجود دارد. این پیست مدتی پیش به صورت آزمایشی فعالیت خود را از سر گرفت اما برخی مشکلات فنی باعث فلج شدن عملکرد آن شد که اکنون برطرف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.