افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

روش های اخذ اقامت دائم و موقت کانادا پس از مهاجرت به کانادا!

  • کد خبر : 212624
روش های اخذ اقامت دائم و موقت کانادا پس از مهاجرت به کانادا!

مهاجرت به کانادا به یکی از دغدغه های متخصصان جوان ایرانی تبدیل شده است و سوالات زیادی در این باره دارند. در حال حاضر طبق تجربه، مقرون به صرفه ترین راه مهاجرت به کانادا: برنامه استانی، حمایت خانواده و ازدواج. سریعتر: اکسپرس اینتری؛ ساده ترین راه: راه اندازی و آموزش. طبق گزارش اداره مهاجرت کانادا […]

مهاجرت به کانادا به یکی از دغدغه های متخصصان جوان ایرانی تبدیل شده است و سوالات زیادی در این باره دارند. در حال حاضر طبق تجربه، مقرون به صرفه ترین راه مهاجرت به کانادا: برنامه استانی، حمایت خانواده و ازدواج. سریعتر: اکسپرس اینتری؛ ساده ترین راه: راه اندازی و آموزش. طبق گزارش اداره مهاجرت کانادا (IRCC)سال گذشته بیش از 437000 مقیم دائم به همراه بیش از 604000 کارگر موقت در کانادا پذیرفته شده و در مشاغل مختلف مستقر شدند. کانادا با معرفی انواع برنامه ها و ویزاها، مسیرهایی را برای ورود و اقامت مهاجران ارائه می دهد. برای انتخاب بهترین راه برای ماندن، ادامه مطلب را بخوانید.

راه های مختلف اخذ اقامت کانادا چیست؟

روش هایی که منجر به اقامت دائم و موقت می شود عبارتند از:

  • مهاجرت نیروی کار
  • مهاجرت تحصیلی
  • برنامه های نامزدی استانی
  • استارتاپ و کارآفرینی
  • خوداشتغالی
  • یک تجارت آماده بخرید
  • حمایت خانواده
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد

سپس همه چیز فرم ها معرفی می شوند:

مهاجرت کاری به کانادا

کانادا با هدف جذب کارگران واجد شرایط، کارآفرینان و تمامی افرادی که به اقتصاد این کشور کمک می کنند، راه های مختلفی را برای مهاجرت کاری ایجاد کرده است که عبارتند از:

  • پیشنهاد شغلی یا پیشنهاد شغلی: اگر کارفرمای کانادایی رعایت نکرد این کشور، برای پر کردن فردی برای شغل مورد نیاز خود، می توانید متقاضیان خارجی را استخدام کنید که مهارت و تجربه لازم برای انجام آن کار را دارند. برای این منظور پیشنهاد شغلی ارائه می شود یا پیشنهاد شغلی کانادا آنها را می فرستد و متقاضیان می توانند به طور موقت در این کشور زندگی و کار کنند. هزینه مهاجرت نیروی کار از این طریق 435 دلار کانادا می باشد.
  • سیستم ورود سریع: سیستم اکسپرس اینتری مبتنی بر امتیاز شامل چهار برنامه استساعت کارگر مقیاس کانادا یا نیروی کار ماهر فدرال ، کلاس تجربه کار در کانادا ، تجارت مهارت در کانادا یا برنامه تجارت ماهر فدرال و برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس است. این چهار برنامه اقامت شما را در کانادا دائمی می کند. هزینه کل برای یک خانواده 3 نفره با استفاده از این روش 3210 دلار کانادا است.

روش های اخذ اقامت دائم و موقت کانادا پس از مهاجرت به کانادا!

مهاجرت تحصیلی به کانادا

دریافت ویزای تحصیلی کانادا که به عنوان مجوز تحصیلی شناخته می شود، یکی از راه های اخذ اقامت موقت در کانادا برای دوره ای است که دوره یا برنامه آموزشی خود را در یک موسسه کانادایی گذرانده اید. این مجوز به شما امکان می دهد در طول دوره یا برنامه خود در یک موسسه معتبر در کانادا تحصیل کنید. هزینه مهاجرت برای تحصیل در کانادا 36585 دلار کانادا می باشد. شرایط اخذ ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • داشتن آیلتس 6 تا 6.5 الزامی است. به عنوان مثال، دانشگاه های برتر کانادا، دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مک گیل، آیلتس 6.5 را می پذیرند.
  • برای دریافت ویزای تحصیلی در کانادا در سال 2024، متقاضی باید توانایی مالی 20635 دلار را نشان دهد. این مبلغ برای پوشش هزینه های زندگی، شهریه سال اول و هزینه های سفر است.

از طریق برنامه های استانی به کانادا مهاجرت کنید

برخی از متقاضیان علاقه مند به زندگی و کار در یک استان خاص هستند. بنابراین این افراد بسته به نیاز هر استان می توانند از طریق تحصیل، سرمایه گذاری و یا برای جبران کمبود نیروی کار اقدام کنند. با این روش اخذ اقامت دائم کانادا صد در صد می باشد. ذکر این نکته ضروری است که بیش از 80 برنامه استانی مختلف در کانادا وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. متقاضیان باید شرایط خاص استان را داشته باشند.و که میپرسندمرور. اگر توسط هر استان یا به اصطلاح انتخاب شود نامزد شما در این سیستم 600 امتیاز کسب خواهید کرد. برای نامزد شدن، کافی است در نمایه اکسپرس اینتری خود نشان دهید که به یکی از استان های کانادا علاقه مند هستید. بعد از دریافت اطلاع رسانی علاقهشما می توانید از طریق این سامانه اقدام کنید و خیلی سریع اقامت دائم خود را دریافت کنید.

مهاجرت از طریق استارتاپ ها و کارآفرینی

ویزای استارت آپی کانادا برای کارآفرینانی است که ایده های نوآورانه ای برای راه اندازی کسب و کار دارند. ایده نوآورانه نباید تکراری باشد، یکی از مشکلات بازار کانادا را حل کند و برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد کند. به سادگی یک نامه پشتیبانی (LOS) از یک شرکت حامی دریافت کنید. سپس با ارائه درخواست و مدارک مربوطه حداکثر سه سال برای اخذ ویزا صبر کنید. با مجوز کار کانادا حتی قبل از سه سال به این بهانه که می خواهید کارهای مربوط به ثبت کسب و کار را انجام دهید می توانید به کانادا بروید. هزینه مهاجرت از طریق استارت آپ کانادا (برای یک خانواده 3 نفره) 4375 دلار است. شرایط این روش مهاجرتی عبارتند از:

  • نامه پشتیبانی از شرکت های حامی یا سرمایه گذاران دریافت کنید.
  • دارای مدرک زبان در سطح CLB5
  • یک رزومه (CV) و یک طرح تجاری داشته باشید.

مهاجرت از طریق ازدواج

برای مهاجرت از این طریق، یک شهروند یا مقیم دائم کانادا می تواند با نشان دادن یک رابطه واقعی، ارائه مدرک ازدواج یا زندگی مشترک و حمایت مالی، برای حمایت مالی یا حمایت از همسر اقدام کند. در این روش ازدواج شما باید از نظر قانونی معتبر باشد و تمام مدارک لازم را ارائه دهید. شما می توانید از طریق ازدواج اقامت دائم دریافت کنید. فردی که اسپانسر یا حامی می شود باید توانایی کمک مالی و رفع نیازهای اولیه همسر خود را داشته باشد. هزینه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج 1080 دلار کانادا می باشد.

برای تولد فرزند به کانادا مهاجرت کنید

دو راه برای اخذ شهروندی کانادا وجود دارد:

  • شما در کانادا متولد شده اید، حتی اگر هیچ یک از والدین شما کانادایی نباشند.:

در این صورت شما یک شهروند کانادا خواهید بود و می توانید از خدمات آموزشی رایگان استفاده کنید، پاسپورت کانادایی داشته باشید، حق رای داشته باشید، امکان سفر آسان به داخل و خارج از کانادا و استفاده از خدمات درمانی رایگان را داشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که تابعیت فرزند تاثیری بر روند اخذ اقامت دائم یا تابعیت والدین ندارد.

  • اگر در خارج از کانادا متولد شده اید، اما یکی از والدین شما کانادایی است:

این افراد می توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند و پس از آن تمام حقوق شهروندی را خواهند داشت.

مهاجرت از طریق خوداشتغالی

ویزای خوداشتغالی برای افرادی است که حداقل دو سال در زمینه ورزش یا هنر، خوداشتغالی یا حرفه ای در سطح بین المللی یا جهانی کار کرده باشند. فیلمسازان، روزنامه نگاران، طراحان صحنه، مربیان تیم های ورزشی و … از جمله مشاغل پرطرفداری هستند که می توانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند. داشتن حداقل 2 سابقه کاری مشابه در 5 سال گذشته الزامی است. هزینه مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی 3820 دلار کانادا می باشد.

مهاجرت از طریق خرید کسب و کار در کانادا

این روش مهاجرتی تخصص تیم مشاوره پارسی کانادا می باشد. امسال بیش از 45 نفر با خرید مشاغل آماده اقامت دائم خود را در این موسسه دریافت کرده اند. با داشتن بیش از 150 هزار دلار سرمایه می توانید با خرید کسب و کار در کانادااخذ اقامت این مشاغل شامل رستوران ها، کافه ها، آرایشگاه ها، داروخانه ها و غیره می باشد.

اقامت دائم کانادا در دستان شماست!

با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که آیا می توانید یکی از خوش شانس هایی باشید که اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند یا خیر. سپس با کمک یک آژانس مهاجرتی که رزومه خوبی در این زمینه دارد، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. این مقاله توسط تیمی از متخصصان فارسی زبان کانادایی نوشته شده است.parsicanada.com) برای شما آماده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.