افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

او نسبت به شرایط فعلی والیبال هشدار داده بود/ «معروف» نباید سوزانده شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 212381
او نسبت به شرایط فعلی والیبال هشدار داده بود/ «معروف» نباید سوزانده شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

بهنام محمودی، والیبالیست پیشکسوت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند طولانی انتخاب مربی تیم ملی والیبال گفت: بسیار خوشحالم که رسانه ها به این موضوع می پردازند، در حالی که امیدوار بودم روند انتخاب مربی انجام شود. مربی تیم سریع‌تر بود: در سطح ملی دستمزد می‌گرفت. وی ادامه داد: این روزهای والیبال ایران […]

بهنام محمودی، والیبالیست پیشکسوت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند طولانی انتخاب مربی تیم ملی والیبال گفت: بسیار خوشحالم که رسانه ها به این موضوع می پردازند، در حالی که امیدوار بودم روند انتخاب مربی انجام شود. مربی تیم سریع‌تر بود: در سطح ملی دستمزد می‌گرفت.

وی ادامه داد: این روزهای والیبال ایران را پیش بینی می کردم و به همین دلیل در دو سال اخیر در جلسات هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون والیبال شرکت نکردم. دیدم و در رسانه ها بحث کردم. اما دوستانم گفتند چون محمودی طرفی ندارد به این صحبت ها استناد می کند در حالی که اینطور نبود.

والیبال ایران شرایط خوبی ندارد

محمودی افزود: امثال من سنگ های کف رودخانه هستند و بقیه سنگ های آب هستند و بعد از مدتی می روند، والیبال ایران الان وضعیت خوبی ندارد و از اینجا باید از المپیک تشکر کنم. کمیته ملی”. کمیته و وزارت ورزش و جوانان به دلیل تداوم برگزاری انتخابات قبلی، از سال جدید هستند و انتخاب رئیس این فدراسیون 5 اسفندماه برگزار می شود.

والیبال برای نظام و وزارت ورزش بسیار مهم است. زمانی که با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردیم، ایشان به ما گفتند که والیبال خیلی افت کرده است و این نشان دهنده نگاه ایشان به آینده است. این نشان دهنده محبوبیت والیبال است. به جرأت می توانم بگویم پس از فوتبال، والیبال دومین ورزش پرطرفدار در ایران است.

برای نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال تردیدهایی ایجاد شده است

این پیشکسوت والیبال خاطرنشان کرد: محبوبیت والیبال در بین مردم به عملکرد خوب آن در 20 سال گذشته مربوط می شود و این نشان می دهد که باید زمان و توجه به این رشته را اختصاص دهیم. متاسفانه در بین کاندیداهای فدراسیون این شبهه وجود دارد که رئیس فعلی فدراسیون والیبال روسای هیئت های استانی را به هتل المپیک دعوت می کند و برای این افراد بلیط هواپیما، نهار و شام تهیه می کند و از آنها در مورد برنامه هایشان جویا می شود. این اتفاق خوبی است، اما چرا در زمان دیگری این اتفاق نیفتاد؟ هم وحید مرادی (رئیس فدراسیون والیبال) و هم میلاد تقوی (مشاور امور اجرایی) در 4 سال گذشته به همراه محمدرضا داورزنی (مدیر سابق فدراسیون والیبال) حضور داشتند اما چرا در گذشته این دعوت ها انجام نمی شد؟ اگر دعوت از روسای کمیته ها کار خوبی است، چرا از سایر کاندیداها نمی خواهیم که با روسای کمیته ها ملاقات کنند و برنامه های خود را ارائه دهند؟ با چنین رفتارهایی والیبال به سمتی می رود که شاهد اتفاقات خوبی نباشیم.

وی تصریح کرد: به نظر من هرکسی که به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال انتخاب می شود باید از توان داوری استفاده کند و باید به سمتی برویم که آزمون و خطا وجود نداشته باشد و افراد فرهیخته و والیبال سکان قهرمانی را بر عهده بگیرند. فدراسیون

معروف می تواند به یکی از بهترین مربیان آینده تبدیل شود

محمودی در خصوص انتقاداتی که به سعید معروف برای حضور در جمع نامزدهای هدایت تیم ملی شده است، گفت: معروف یکی از افتخارات والیبال ایران است و یکی از بازیکنانی بود که خاطرات بسیار خوبی را برای مردم رقم زد. برای عادل غلامی هم همین اتفاق افتاد و حالا وظیفه جذب استعدادهای زیر 18 سال فدراسیون والیبال را برعهده دارد. همه این عزیزان حق دارند روزی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند اما باید این روند را به درستی طی کنند.

محمودی تصریح کرد: تمرین با بازیکن بودن متفاوت است و باید تلاش کنیم از سرمایه های خود به درستی استفاده کنیم. سعید معروف در آینده قطعا می تواند به یکی از بهترین مربیان دنیا تبدیل شود چون شخصیت مربیگری دارد اما باید قدم به قدم وارد دنیای تمرینات شود تا مصدوم نشود و بزرگان والیبال باید کمک کنند. تا ستاره های سابق تیم ملی دچار مشکل نشوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.