افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی در رسانه ملی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 212045
بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی در رسانه ملی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این توضیح آمده است; خیلی عجیب به نظر می رسد افرادی که در رسانه ملی تریبون دارند و باید در جهت آگاهی بخشی گام بردارند، گاه عمداً یا به دلیل عدم آگاهی، علاوه بر اظهارات صحیح، اطلاعاتی را ارائه می دهند که مخرب است […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این توضیح آمده است; خیلی عجیب به نظر می رسد افرادی که در رسانه ملی تریبون دارند و باید در جهت آگاهی بخشی گام بردارند، گاه عمداً یا به دلیل عدم آگاهی، علاوه بر اظهارات صحیح، اطلاعاتی را ارائه می دهند که مخرب است و تنش هواداران را افزایش می دهد. آنها دارند.
متاسفانه در یکی از برنامه های تلویزیونی شاهد بودیم که از طرف یک کارشناس مسائل مربوط به حرفه ای شدن باشگاه های پرسپولیس و استقلال این خط فکری و توصیه ای برای جلوگیری از صدور مجوز حرفه ای برای پرسپولیس مطرح شد زیرا دو تیم با مالکیت مشترک نمی توانند برای حضور رقابت کنند و از آنجایی که استقلال پارسال مجوز نداشت، شاید این فصل نوبت پرسپولیس باشد که از این موضوع کنار گذاشته شود.

چنین اظهارنظر عجیبی علاوه بر اینکه کاملا مغرضانه و حق اعتراض باشگاه و پرسپولیسی ها است و انتظار می رود اصلاح و جبران شود، حاکی از آن است که برخی اظهارنظرهای کارشناسان تلویزیونی به جای واقعی بودن و اطلاعات صحیح رسمی و قانونی، ریشه در خوانش های بعضا سطح پایین در فضای مجازی دارد.

به عنوان یک نکته اساسی برای اطلاع کارشناس مربوطه که آن اظهارنظر عجیب و غریب را مطرح کرده و سایر عزیزان در رسانه ملی، اخذ مجوز فعالیت حرفه ای که هر سال سخت تر می شود، جابجایی نیست. اینکه اصولاً برخی مسائل خارج از اختیارات و اختیارات دو باشگاه است و مدیریت کل کشور و ورزش و فوتبال باید در این زمینه اقدام کنند، موضوع درستی است که همه می دانند، اما اینطور نیست که دو باشگاه. برای قرار دادن سبدها به جلوی خط بروید و هر کدام مجوز دریافت می کنند.

برای اخذ مجوز باید یک سری استانداردها، الزامات و پروتکل ها اجرا شود که هر ساله از سوی کنفدراسیون و فدراسیون ابلاغ می شود. در حال حاضر باشگاه ها هر روز به شدت درگیر این موضوع هستند و در حال بارگذاری مدارک هستند و کمیته صدور مجوز نیز به طور مستمر در تلاش است تا نواقص و اشتباهات را شناسایی و به باشگاه ها برای اصلاح آن ها اطلاع رسانی کند.

سال گذشته اگر متاسفانه باشگاه نتوانست این مجوز را بگیرد ربطی به مالکیت مشترک نداشت. این یک دروغ بزرگ در فضای مجازی و توسط افراد غیرمسئول و دروغگو بود که باشگاه مقابل را قربانی کردند تا پرسپولیس مجوز بگیرد. اصلا فکرش را هم نمی کردیم که مدیران آن باشگاه چنین حرفی بزنند. ما حداقل منشأ این دروغ را نمی دانیم و بسیار متاسفیم که چنین دروغی در تلویزیون به عنوان واقعیت و داده پذیرفته شده است.

سال گذشته با طرحی در حال انجام و اعلام رسمی و انتشار مستندات آن رسماً بحث مالکیت مشترک حل شد. بدون شک دولت محترم و وزارت محترم ورزش و جوانان باید برای امسال نیز تدابیر لازم را بیندیشند، اما چه چیزی مانع از اعطای مجوز به باشگاه دیگری در سال قبل با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و از طریق آن شد. ارائه اسناد قانونی؛ مشکل بدهی مالی و در نهایت عدم تکمیل مدارک و مدارک بود و این ربطی به پرسپولیس نداشت اما مردم آن دروغ بزرگ را به هواداران آن تیم گفتند.

اما در پرسپولیس یادمان نیست آخرین باری که باشگاه به طور کامل تعطیل شد. روز و شبی در بسته ترین حالت کشور نمی گذرد که حداقل بخشی از باشگاه فعال نباشد، حتی اگر تیم در تعطیلات باشد. در نوروز 1402، لحظاتی پس از تحویل سال، باشگاه از رسیدن ایمیلی مبنی بر بدهی جدید خبر داد، در حالی که در خود نوروز فرصت بسته شدن پرونده های بدهی به پایان رسید و کار از روز اول نوروز برای جلوگیری از ورود به آن آغاز شد. مشکل. به نظر نمی رسد برای نوروز امسال برخی از بخش های باشگاه از جمله امور بین الملل، امور مالی، ورزشی و … امکان مرخصی نداشته باشند، زیرا در همان مقوله اخذ گیر کرده ایم. مجوز حرفه ای

امیدواریم در آینده شاهد تکرار این ادعاهای ناعادلانه و آزاردهنده نباشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.