افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

باید روی نسل جوانان با انگیزه و با استعداد سرمایه گذاری کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 212012
باید روی نسل جوانان با انگیزه و با استعداد سرمایه گذاری کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله سوم مسابقات کوثر محبت ویژه قاریان نوجوان و با هدف شناسایی افراد توانمند و مفید است. افسردگی با توجه به توان آنها انجام شد. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سومین مرحله مسابقات کوثر محبت ویژه قاریان نوجوان در […]

حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله سوم مسابقات کوثر محبت ویژه قاریان نوجوان و با هدف شناسایی افراد توانمند و مفید است. افسردگی با توجه به توان آنها انجام شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سومین مرحله مسابقات کوثر محبت ویژه قاریان نوجوان در استان خراسان رضوی برگزار شد. ما آن را انجام دادیم. دو در دوره قبل فقط شرکت کنندگانی از خراسان رضوی حضور داشتند که از ابتدا تصمیم به برگزاری آن با همکاری سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و همچنین هماهنگی مرکز مداحان گرفتیم.

وی تصریح کرد: باید روی نسل جوان با انگیزه و با استعداد سرمایه گذاری کنیم. زیرا ما در عرصه مداحی نسل آینده را فراهم می کنیم.

همتی فر گفت: الحمدلله استعدادهای زیادی در این سه دوره شناسایی شد و از توانایی این افراد در مکان های مختلف مانند حرم مطهر و شهرک ها استفاده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: هر چقدر روی نسل جوان سرمایه گذاری کنیم قطعا در سال های آینده سود بیشتری خواهیم برد.

وی گفت: این نوجوانان در خانواده های مذهبی بزرگ شده اند. خانواده هایی که از ابتدا در مجالس اهل بیت بودند. وقتی نوجوانی معارف اهل بیت را در قالب شعر می خواند، تصمیم می گیرد در عمل به آن عمل کند.

همتی فر با بیان اینکه قرار دادن نوجوانان در این مسیر بر اخلاق و رفتار آنها تأثیر می گذارد و نتایج مثبتی را به دنبال دارد، افزود: وقتی ارائه گزیده شعر و محتوای مناسب در این فضا مهم است، نوجوانان آن را امتحان می کنند. محتوایی را انتخاب می کنید که غنای بیشتری دارد و ناخودآگاه آن را در ذهن خود حک می کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.