افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

لیست حوزه های انتخاباتی در مجلس دوازدهم اعلام شد.

  • کد خبر : 211949
لیست حوزه های انتخاباتی در مجلس دوازدهم اعلام شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزوزارت کشور اسامی حوزه های انتخاباتی سراسر کشور و تعداد کرسی های هر حوزه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد. بیشتر بخوانید: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی مشخص شد اطلاعیه دوازدهمین دوره شورای اسلامی از 12 اسفند آغاز شده و تا ساعت 8 صبح 20 اسفند ادامه دارد. پس […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزوزارت کشور اسامی حوزه های انتخاباتی سراسر کشور و تعداد کرسی های هر حوزه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی مشخص شد

اطلاعیه دوازدهمین دوره شورای اسلامی از 12 اسفند آغاز شده و تا ساعت 8 صبح 20 اسفند ادامه دارد.

پس از گذشت 3 ماه از بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیأت های نظارت و شورای نگهبان، بیش از 15 هزار و 200 کاندیدا در سراسر کشور ردای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم را بر تن کرده اند و بر اساس آگهی «احمد وحیدی» وزیر کشور، زمینه رقابت واقعی بین سلیقه ها و گروه های مختلف سیاسی فراهم شده است.

در حوزه های انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 3 هزار و 545 کاندیدا برای دوازدهمین دوره شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور از امکانات تبلیغاتی این دوره از مجلس شورای اسلامی خبر داد. ریاست جمهوری اسلامی انتخابات شوراها، گفت: بر اساس ماده 74 قانون جدید، مدیران دستگاه های اجرایی موظفند فهرست امکانات و ظرفیت ها اعم از اتاق های همایش و جلسات را به صورت رایگان یا نیمه رایگان (حداقل هزینه) در اختیار داوطلبان قرار دهند (در محدوده زمان بندی شده). فردا شروع میکند.

در این بیانیه آمده است: قرار دادن امکانات دستگاه های اجرایی برای ستادهای انتخاباتی کاری بدیع است که برای اولین بار در تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی ایران و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام شده است. بر اساس آیین نامه مصوب هیات وزیران، صدا و سیما و شهرداری ها. آنها همچنین باید امکانات خود را برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها فراهم کنند.

انتخابات دوازدهمین اجلاسیه شورای اسلامی همزمان با ششمین جلسه شورای خبرگان رهبری روز جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.