افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » برای قهرمانی جام ملت های آسیا می جنگیم

  • کد خبر : 211919
اسمارتک نیوز » برای قهرمانی جام ملت های آسیا می جنگیم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هاکان دمیر در آستانه دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قطر در جام ملت های آسیا گفت: این اولین بازی ما مقابل قطر است. آنها تیم خوبی هستند اما در این مدت تمرینات خوبی هم انجام دادیم. به بازیکنان گفتم این شروع کار ماست. وی افزود: هدف ما کسب […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هاکان دمیر در آستانه دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قطر در جام ملت های آسیا گفت: این اولین بازی ما مقابل قطر است. آنها تیم خوبی هستند اما در این مدت تمرینات خوبی هم انجام دادیم. به بازیکنان گفتم این شروع کار ماست.

وی افزود: هدف ما کسب مدال در جام ملت های آسیا 2025 که در جده برگزار می شود است و امیدواریم به آن برسیم. البته تغییراتی در تیم داشته ایم و باید بر اساس آن عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که بدون حامد حدادی چه خواهد کرد و چه اقداماتی در دستور کار تیم ملی است، گفت: حامد یکی از بهترین های تاریخ بسکتبال ایران است اما او انتخاب کرد. برای ترک تیم ملی در این مدت تجربه حضور بدون او در بازی های آسیایی را هم داشتیم و حالا با این شرایط وفق داده ایم و بر همین اساس بازی خواهیم کرد.

دمیر با درخواست از هواداران بسکتبال برای حضور در دیدار با قطر گفت: در این مدت به بهترین شکل برای این دیدار تمرین کرده و آماده شده ایم. امیدوارم در بازی با قطر در شرایطی به میدان برویم که سالن مملو از هوادار باشد و بتوانیم از ظرفیت میزبانی استفاده کنیم.

تیم بسکتبال ایران خود را برای دیدار مقابل قطر و هند در اولین پنجره جام ملت های آسیا آماده می کند. اولین دیدار تیم ملی در اولین پنجره جام ملت های آسیا از ساعت 17 امروز (13 اسفند) آغاز می شود که تیم بسکتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی و سالن یادبود محمود مشحون به مصاف قطر می رود. تیم ملی سپس به هند سفر خواهد کرد تا در تاریخ 7 مارس به مصاف تیم هند برود.

تیم ایران:

ارسلان کاظمی، بهنام لخری، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی، نوید رضایی فر، سینا واحدی، محمد امینی، متین آقاجانپور، سجاد کابتان، محمد رحیمی و سالار منجی 12 بازیکن تیم ملی کشورمان هستند که مقابل قطار صف آرایی خواهند کرد. زیر نظر هاکان دمیر.

تیم قطر:

فارس آودیک، محمد نادائو، باباکار دینگ، حمید یاسین موسی، عبدالله یاسین موسی، ندیم مسالک، عبدالرحمن سعد، محمد هاشم زیدان، مصطفی عصام فوده، حسین محمد السید حسین، مایک لوئیس و الحاج سعیدو بازیکنان تیم قطر خواهند بود. .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.