افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

امام جمعه اهواز: حداقل هر خانواده باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد/ همه ما مسئول حجاب هستیم; باید در خیابان ها به این موضوع اشاره کرد.

  • کد خبر : 211904
امام جمعه اهواز: حداقل هر خانواده باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد/ همه ما مسئول حجاب هستیم;  باید در خیابان ها به این موضوع اشاره کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایرنا: امام جمعه اهواز بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی و خنثی شدن نقشه های دشمن می شود. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در آئین مذهبی نماز جمعه اهواز افزود: باید در مقابل تبلیغات […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایرنا: امام جمعه اهواز بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی و خنثی شدن نقشه های دشمن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در آئین مذهبی نماز جمعه اهواز افزود: باید در مقابل تبلیغات دشمنان استوار باشیم و در مسیر درستی که دستور مقام معظم رهبری است قدم برداریم.

وی خطاب به مردم مومن گفت: به جای قومیت به افراد نخبه و قدرتمند رای دهید چرا که علت جلو افتادن برخی استان ها از خوزستان به دلیل انتخاب افراد نخبه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کسانی که با قبول پول رای می دهند در واقع به ولایت و کشور خود خیانت کرده اند و نباید به کاندیدایی که چنین کاری می کند رای دهند.

وی به برخی از ویژگی های کاندیدای اسالح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: نماینده اسالح باید قوی و کارآمد، شجاع در عمل، خستگی ناپذیر، آگاه به نیازهای جامعه، بصیر و با بصیرت باشد. برنامه. پایبند به اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و دوری از اشرافیت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: نماینده باید با بی عدالتی مبارزه کند و به دور از منافع شخصی و حزبی به سمت پیشرفت کشور حرکت کند.

وی عدم پرداخت رشوه را از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح عنوان کرد و افزود: اینکه برخی از کاندیداها به اطرافیان خود قول مسؤولیت می دهند، این برخلاف اظهارات رهبری مبنی بر عزل و نصب است و همه نامزدها باید از انجام کار زیاد خودداری کنند. . تبلیغات.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه نماینده پس از رای گیری در انتخابات باید به دنبال مشکلات مردم باشد و همه چیز را فراموش نکند، گفت: در انتخابات شرکت می کنیم زیرا انقلاب مال ماست و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است. .

وی افزود: دشمن تلاش می کند مردم را از انقلاب جدا کند اما با قدرت الهی نزدیک به قله هستیم و آثار آن را به زودی خواهیم دید.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: همه ما مسئول حجاب هستیم و باید در خیابان ها به این موضوع اشاره شود. متاسفانه در اکثر ادارات آموزشی و اداری ما بحث حجاب رعایت نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درباره بچه دار شدن گفت: حداقل هر خانواده باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد چرا که سخت ترین جنگ آینده بحث جمعیت است.

وی با بیان اینکه مرگ بدون معرفت امام زمان(عج) مرگ بر سر جهل است افزود: باید در محیط خانواده به گونه ای تلاش کنیم که دست پر به سوی خدا برویم و محصول خود را در آن دنیا درو کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.