افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

چرا تماشای سریال های کره ای توصیه نمی شود؟

  • کد خبر : 21183
چرا تماشای سریال های کره ای توصیه نمی شود؟

در این مقاله به برخی از کلیشه های سریال های کره ای که ممکن است از دیدن آن ها خسته شده باشید پرداخته شده است. به گزارش صبح به نقل از برترین ها; در دهه های اخیر، سریال های کره ای به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در سراسر جهان تبدیل شده اند. و […]

در این مقاله به برخی از کلیشه های سریال های کره ای که ممکن است از دیدن آن ها خسته شده باشید پرداخته شده است.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; در دهه های اخیر، سریال های کره ای به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در سراسر جهان تبدیل شده اند. و طرفداران تبلیغات خود را دارند.

اگر شما هم جزو مخاطبان سریال های کره ای هستید، حتما متوجه کلیشه های تکراری این سریال های پرطرفدار شده اید.

این کلیشه ها در بسیاری از سریال ها تکرار می شود و ممکن است برای برخی از مخاطبان آزاردهنده باشد.

در بررسی این موارد با ما همراه باشید.

والدین همیشه مخالف هستند!

یکی از چالش های داستانی معروف سریال های کره ای که معمولا ارتباط معشوق و معشوق را به تاخیر می اندازد، مخالفت والدین سخت گیر است. که دقیقاً در نقطه حساس داستان، ذائقه مخاطب را کور می کند.

این مخالفت ها معمولاً از سوی والدین ثروتمند و کمال گرا است که حاضرند برای «بهترین» بودن فرزندشان دست به هر کاری بزنند، حتی اگر به معنای سرکوب علایق فرزندانشان باشد. البته جای شکر دارد که این ایرادها هرگز جلوی محبت بی حد و حصر فرزندانشان را نمی گیرد و فقط با ذهن بینندگان بازی می کند!

اگر از بینندگان قدیمی سریال های کره ای هستید حتما سریال Warisan را تماشا کرده اید. یکی از سخت ترین چالش ها برای عشق کیم تان (لی مین هو) و چا یون سانگ (پارک شین هی) زمانی شکل می گیرد که پدر کیم تان به عنوان رئیس خانواده کیم با عشق این دو مخالفت می کند. و تمام تلاشش را می کند تا آنها را از هم جدا کند.

رئیس کیم را شاید بتوان یکی از منفورترین والدین درام های کره ای دانست. اما در نهایت تاج این ریاست جمهوری از سر پرزیدنت کیم به دست عشق شخصیت های اصلی افتاد و خیال حاضران را راحت کرد.

شاهزادگان ثروتمند و کامل

باید گفت تماشای سریال های کره ای واقعا برای خانم های مجرد و دختران جوان مناسب نیست! حسرت دیدار با شاهزاده ای ثروتمند، جذاب و کامل از جمله خطراتی است که می تواند این مخاطب را آزار دهد.

البته محبوبیت این موضوعات باعث شده تا در سریال های زیادی شاهد این سناریو باشیم. این کلیشه مکرر و پرطرفدار درباره دخترانی فقیر است که در نهایت با عشق واقعی شاهزاده رویاهای خود از سختی های زندگی رهایی یافته و از زندگی مجلل و سلطنتی برخوردار می شوند.

یکی از این دختران خوش شانس که رویاهای بینندگان را زندگی کرد، شین هاری (کیم سه جونگ) از سریال خواستگاری تجاری است.

او دختری سخت کوش است که به خاطر خانواده فقیرش از رویاهایش دست کشیده است، اما در نهایت دست سرنوشت او را با کانگ تائه مو (آن هیو سوپ)، وارث خانواده ثروتمند کانگ آشنا می کند.

در پیچ و خم های داستان، کانگ ته مو عاشق شین هاری می شود و او را از تمام سختی های زندگی اش نجات می دهد.

نفرت تبدیل به عشق می شود

شاید شما هم این ضرب المثل را شنیده باشید که “عمیق ترین عشق ها از قوی ترین نفرت ها سرچشمه می گیرد”.

باید بدانید که سازندگان سریال های کره ای یکی از طرفداران این عبارت هستند. به طوری که این کلیشه در 90 درصد سریال های کره ای دیده می شود.

داستان عاشقی و عاشقانی است که ابتدا از یکدیگر متنفرند اما با گذشت زمان آنقدر به یکدیگر علاقه مند می شوند که نمی توان از یکدیگر جدا شد.

یکی از این زوج های خوشبخت را می توانید در سریال «آخرین ماموریت فرشته عشق» بیابید. لی یون سو (شین هه سان) بالرینی است که با از دست دادن بینایی خود دچار نوسانات خلقی می شود که هیچ کس نمی تواند آن را تحمل کند.

با این حال، دن (کیم میونگ سو) فرشته ای است که قرار است در میان این حالات بد، عشق را در لی یون سو پیدا کند.

در ابتدا این جست و جو آن طور که انتظار می رود آسان نیست، اما به مرور زمان عشق زیبایی بین این دو شخصیت شکل می گیرد که همیشه در خاطر مخاطب خواهد ماند.

مدارس رویایی

بسیاری از دانش آموزان با دیدن تصاویری که سریال های کره ای از مدارس کشورشان نشان می دهند از ادامه تحصیل ناامید می شوند!

مدارسی با لباس های فرم زیبا و رنگارنگ، فضای بزرگ و زیبا و دانش آموزان جذابی که نمی توانی چشم از آن ها بردار. البته ما هرگز شاهد تحصیل دانش آموزان در این مدارس نیستیم. با این حال، درام های زیادی در کره جنوبی در فضای مدرسه اتفاق می افتد.

برای مثال می توانید یکی از این مدارس رویایی را در سریال «زیبایی واقعی» ببینید. نکته قابل توجه این است که مدرسه ای که لیم جو گیونگ (مون گیونگ) برای تحصیل انتخاب کرده است هیچ شباهتی به مدارس واقعی ندارد.

جدا از اینکه دانش آموزان این مدرسه می توانند از هر پوششی به عنوان لباس فرم مدرسه استفاده کنند، استعدادهای آنها در بسترهای مناسب کشف و تقویت می شود که این مدارس را به مدارس رویایی تبدیل می کند.

مثلث های عشقی پرتنش

یکی دیگر از کلیشه های رایج درام های کره ای عشق آتشین مشترک است که حتی مخاطب را در دوراهی قرار می دهد.

مثلث های عاشقانه پر تنش که هیجان سریال را برای مخاطب افزایش می دهد و شخصیت ها را با چالشی سخت مواجه می کند. یکی از این مثلث های عاشقانه معروف را می توان در سری استارت آپ دید.

سریالی در مورد زندگی دختری سختکوش به نام سو دال می (بائه سو) که بین عشق الهام خود، نام دو سان (نام جو هیوک) و سرمایه گذار معروف هان جی پیونگ گیر کرده است. کیم سون هو).

داستان عشق این دو مرد جذاب و موفق برای سو دال می، محور اصلی داستان این سریال را تشکیل می دهد که مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کرده است.

چرا تماشای سریال های کره ای توصیه نمی شود؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.