افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

ثبت نام لاستیک دولتی رایگان، سریع و فوری

  • کد خبر : 211595
ثبت نام لاستیک دولتی رایگان، سریع و فوری

اگرچه لاستیک های دولتی متعلق به کد ملی هستند، اما برای خرید لاستیک های دولتی باید مالک خودرو باشید و کارت و گرین کارت خودرو را تحویل دهید. بنابراین خرید لاستیک دولتی شرط خاصی ندارد و تمامی دارندگان خودروهای سنگین، متوسط ​​و سواری می توانند در یک سال 4 رینگ لاستیک دولتی برای خودروی خود […]

اگرچه لاستیک های دولتی متعلق به کد ملی هستند، اما برای خرید لاستیک های دولتی باید مالک خودرو باشید و کارت و گرین کارت خودرو را تحویل دهید. بنابراین خرید لاستیک دولتی شرط خاصی ندارد و تمامی دارندگان خودروهای سنگین، متوسط ​​و سواری می توانند در یک سال 4 رینگ لاستیک دولتی برای خودروی خود خریداری کنند.

خرید لاستیک دولتی شرط خاصی ندارد و تمامی دارندگان خودروهای سنگین، متوسط ​​و سواری می توانند در یک سال 4 رینگ لاستیک دولتی برای خودروی خود خریداری کنند.

هر نفر می تواند سالی 4 لاستیک بخرد. از آنجایی که امکان ثبت لاستیک دولتی با شماره ملی هر فرد وجود دارد، تعداد لاستیک های خریداری شده به صورت خودکار در سامانه ثبت می شود و فرد نمی تواند بیش از 4 لاستیک خریداری کند. البته عمر لاستیک خودروهای سواری معمولاً بیش از یک سال است و بعید است فردی نیاز به خرید بیش از 4 لاستیک برای خودروی خود داشته باشد.

قیمت لاستیک در سال 1402 به میزان قابل توجهی افزایش یافت و در مقطعی کمبود لاستیک، خرید لاستیک را برای صاحبان خودرو دشوار کرد. بنابراین تقاضا برای خرید لاستیک های دولتی که با قیمت مناسب تری توزیع می شوند افزایش یافته است.

خرید لاستیک های دولتی به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. آذرماه امسال خبری مبنی بر توقف فروش اینترنتی لاستیک منتشر شد و رئیس جدید اتحادیه صنعت تایر ایران از موقتی بودن این تصمیم خبر داد و گفت: چند روزی بود که حجم خرید آنقدر زیاد بود. که ظرفیت پست برای آن کافی نبود، بنابراین فروش اینترنتی بسته شد، پس از انتقال خریدهای قبلی سایت دوباره باز می شود.

پیش از این اتاق اصناف ایران اعلام کرده بود که تمامی فعالان عمده فروشی و خرده فروشی لاستیک باید مشارکت کنند. در نتیجه در زمان فروش لاستیک به مصرف کننده باید شماره شاسی و شماره موتور خودرو از خریدار اخذ و در سند خرده فروشی درج شود. کد نقش، کد شناسایی است که به تمامی واحدهای اقتصادی که در زنجیره تجاری فعالیت می کنند، اختصاص می یابد.
یکی از راه های خرید لاستیک دولتی مراجعه حضوری به نمایندگانی است که شرکت های لاستیک سازی در ایران معرفی می کنند. برای این کار باید به وب سایت سازندگان لاستیک بروید و لیست نمایندگی های آنها را بررسی کنید. در این لیست نام، شماره تلفن و آدرس نماینده ذکر شده است.

اگرچه برخی از افراد برای امنیت بیشتر سعی می کنند به صورت حضوری خرید کنند، اما مشکلات مراجعه حضوری باعث شده است که بخش دیگری از مردم تمایل بیشتری به خرید آنلاین داشته باشند.

روش ثبت نام آنلاین لاستیک دولتی سریعتر است و می توانید در هر زمانی از شبانه روز اقدام کنید. رجیستری لاستیک دولتی کویر، برز و… این کار از طریق وب سایت رسمی هر سازنده انجام می شود و برای اطلاعات بیشتر می توانید وب سایت های هر سازنده تایر را بررسی کنید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره طرح تشویقی پرداخت الکترونیک گفت: طرح مذکور که با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیک و تشویق شهروندان به استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی، تاکسیرانانی که بیشترین تعداد را به ثبت رسانده اند اجرا شد. از معاملات پرداخت در قالب ثبت نام هوشمند، لاستیک ها شناسایی و به بهترین افراد تحویل داده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ادامه گفت: پس از پایان هر دوره، کمیته فنی لیست برندگان را مشخص و اسامی اعلام می شود.

ملکی در پایان گفت: برنامه ریزی هوشمندانه و هدفمند شبکه تاکسیرانی یکی از مهمترین محورهای سازمان در دوره جدید مدیریت شهری است و بر این اساس طرحی به نام «اسمارت لاگ» آغاز شده است. شناسایی ناوگان فعال به منظور افزایش سطح خدمات رسانی مناسب به شهروندان عزیز پایتخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.