افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ایالات متحده بیش از 500 فرد و نهاد روسی را تحریم کرد

  • کد خبر : 211587
ایالات متحده بیش از 500 فرد و نهاد روسی را تحریم کرد

به گزارش بازار، سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا بامداد روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که هدف این تحریم ها «روسیه، حامیان آن و ماشین جنگی» این کشور است. در همین حال، یک دیپلمات ارشد آمریکایی گفت، واشنگتن “صدها و صدها و صدها” تحریم جدید را علیه مسکو به مناسبت دومین سالگرد جنگ اوکراین و […]

به گزارش بازار، سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا بامداد روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که هدف این تحریم ها «روسیه، حامیان آن و ماشین جنگی» این کشور است.

در همین حال، یک دیپلمات ارشد آمریکایی گفت، واشنگتن “صدها و صدها و صدها” تحریم جدید را علیه مسکو به مناسبت دومین سالگرد جنگ اوکراین و کشته شدن الکسی ناوالنی رهبر مخالفان روسیه اعمال می کند.

به گزارش رویترز، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت که برخی از این تحریم ها، مسئولین کشته شدن ناوالنی را هدف قرار خواهند داد و بیشتر آنها «ماشین جنگی پوتین» را هدف قرار خواهند داد.

ناوالنی، منتقد سرشناس دولت روسیه که دوران محکومیت خود را در زندانی در منطقه یامالو-ننتس روسیه می گذراند، جمعه گذشته درگذشت. خبرگزاری ریانوفسی گزارش داد که او پس از پیاده روی احساس بی حالی کرد و به سرعت از هوش رفت.

نولاند افزود که تحریم ها همچنین کشورها و بانک هایی را هدف قرار می دهد که به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک می کنند.

وی در یک سخنرانی در اندیشکده مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن گفت: در روزهای آینده بسته تحریم‌های کوبنده جدیدی را اعمال خواهیم کرد، صدها و صدها و صدها تحریم که برخی از آنها افراد مرتبط با ناوالنی را هدف قرار می‌دهند. مرگ.”

نولند اذعان کرد که تحریم های کنونی نتوانسته است صنعت دفاعی روسیه را تضعیف کند و افزود که هدف تحریم های جدید تضعیف ماشین جنگی پوتین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.