افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شهادت فرمانده مقاومت در شهر جنین در حمله پهپادهای صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211531
شهادت فرمانده مقاومت در شهر جنین در حمله پهپادهای صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر جنین در کرانه باختری حمله کرد. در این حمله جنایی یک نفر شهید و 15 نفر مجروح شدند. منابع محلی اعلام کردند که یاسر دلسوز یکی از فرماندهان گردان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر جنین در کرانه باختری حمله کرد.

در این حمله جنایی یک نفر شهید و 15 نفر مجروح شدند.

منابع محلی اعلام کردند که یاسر دلسوز یکی از فرماندهان گردان جنین در این حمله. جنایی به شهادت رسیده است.

همزمان در ادامه کشتار وحشیانه صهیونیست ها در مرکز نوار غزه بیش از 140 نفر شهید و مجروح شدند.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به کشتار و جنایت وحشیانه در مرکز نوار غزه دست زده است.

این دفتر خاطرنشان کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چهار خانه را در مرکز نوار غزه بمباران کردند که در نتیجه آن 40 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

گفته می شود بیش از 90 درصد قربانیان زن و کودک هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه، دولت آمریکا و جامعه جهانی را مسئول جنایات بی امان دشمن صهیونیستی دانست و از ملت های آزاده جهان خواست تا اقدامات فوری برای توقف نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان در غزه انجام دهند. نوار غزه

همچنین «استبان دوجاریکسخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد با بیان اینکه پاسخگویی به نیازهای انسانی در نوار غزه چالش‌های عظیمی وجود دارد، گفت: از جمله محدودیت‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

دوجاریک وی افزود: موضع سازمان ملل در مورد لزوم پایان دادن به اشغالگری در سرزمین های اشغالی فلسطین از سال ها پیش مشخص بوده و قابل تغییر نیست.

زودتر علاوه بر این، استفان دوجاریک وی با اشاره به میزان خسارات وارده به نوار غزه بر اثر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از 160 مدرسه در نوار غزه هدف حمله مستقیم اسرائیل قرار گرفته است.

دوجاریک وی با اشاره به تحلیل و ارزیابی تصاویر ماهواره ای برای برآورد خسارات وارده به مدارس در سراسر غزه، تصریح کرد: ارزیابی آنها (همکاران ما در اداره آموزش بشردوستانه) نشان می دهد که 162 ساختمان مدرسه مورد حمله مستقیم قرار گرفته اند. این رقم معادل تقریباً 30 درصد از کل 563 مدرسه غزه است.

وی افزود: حداقل 26 ساختمان از این تعداد تخریب شده است. حدود 175000 دانش آموز و بیش از 6500 معلم تحت تأثیر این حملات قرار گرفته اند. حداقل 55 درصد از مدارس غزه نیاز به بازسازی یا نوسازی کامل دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله 7 اکتبر (15 مهر) حماس به این رژیم، بیش از 4 ماه است که به نوار غزه وحشیانه حمله کرده است به طوری که بیش از 29 هزار فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده اند.

از سوی دیگر سامر برده الجابر، رئیس برنامه جهانی غذا نیز تاکید کرد که 500000 نفر در نوار غزه در معرض خطر قحطی هستند.

وی افزود: جنگ مانعی جدی برای دسترسی به کمک‌ها بود و ما با وجود نیازهای بسیار فوری نمی‌توانیم. ماموریت ها خودمان را به طور منظم انجام دهیم، در حالی که این نیازها به طور مداوم افزایش می یابد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.