افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

صدیقی: حکومت دینی بزرگترین نعمت است/ مرجعیت با امام زمان پیوند دارد

  • کد خبر : 211520
صدیقی: حکومت دینی بزرگترین نعمت است/ مرجعیت با امام زمان پیوند دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): تسنیم: امام موقت تهران حکومت را کشتی دانست و با تاکید بر نقش مهم ناخدای این کشتی گفت: امام (ره) دین خدا را زنده کرد و مقابله با ظالم را به فرهنگ تبدیل کرد و نجات داد. شهر. از وابستگی به شیاطین آیت الله کاظم صدیقی امروز در جمع کثیری […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تسنیم: امام موقت تهران حکومت را کشتی دانست و با تاکید بر نقش مهم ناخدای این کشتی گفت: امام (ره) دین خدا را زنده کرد و مقابله با ظالم را به فرهنگ تبدیل کرد و نجات داد. شهر. از وابستگی به شیاطین

آیت الله کاظم صدیقی امروز در جمع کثیری از طلاب، ائمه و جماعات، روحانیون و طلاب استان گیلان «ضمن استقبال از ماه مبارک رمضان» در مصلی امام خمینی (ره) رشت، بر لزوم توجه به این موضوع اشاره کرد. به اعتبار اخبار اجتماعی، علوم سمینار و مطالب مطرح شده در فضای مجازی بیان کرد: شیاطین امروزی به سلاح های مدرن مسلح شده اند و از طریق روانشناسی، علم انتگرال، سیاست های علوم و غیره با استفاده از قواعد خود در کنار هوش مصنوعی تلاش می کنند. تحت تاثیر قرار دادن مردم برای تغییر دیدگاهشان آنها باید در مورد ولایت، حکومت اسلامی و رسالت ما تغییر کنند.

امام موقت تهران ادامه داد: یکی از آرزوهای همه انبیای الهی این بود که روزی را ببینند که حاکم کشورشان گناهکار نباشد، بلکه یک مرد متدین، انسان شناس و آسیب شناس باشد و مردم را به آن دعوت کند. دین و بندگی خدا و خودش در این دعوت پیشگام است و مراقب باشید.

صدیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت (ره) افزود: ایشان بسیار دلسوز، اهل رحمت، فداکار و دارای عطر و بوی الهی بودند و می فرمودند: وقتی با مردم صحبت می کنید توجه کنید. خودت شنونده ای، و وقتی آنجا نشستی، به پایین نگاه کن.”

وی با بیان اینکه عالمی که با تلاش خود در سنگر جهاد نجنگید، گرفتار و پاک می شود، تصریح کرد: امام (ره) از مسلمین، اسلام ناب و راه پیامبران در مقابل ظالمان دفاع کرد و مشرکان را تبرئه کرد. . او دین خدا را احیا کرد و مقابله با ظالمان را به فرهنگ تبدیل کرد و مردم را از وابستگی به شیاطین نجات داد.

امام موقت تهران با اشاره به اینکه اولین آخوند سکولار همان شیطانی بود که با حکومت اسلامی مقابله کرد، افزود: حکومت دین بزرگترین نعمت است و بهترین پرچمدار آن است که پرچمدار باشد. حامل زهد و رحمت و تقوا. خداوند در زمان حکومت حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز آب پاکی را بر دستان سکولار ریخت.

وی دولت را یک کشتی دانست و نقش مهم ناخدای این کشتی را برجسته کرد. وقتی آن حضرت شخصی را به عنوان پیشوا و پیشوا معرفی می کند، خود امام نیز از او خوشش می آید.

صدیقی با اشاره به الهاماتی که در بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی به قلب مبارک امام (ره) وارد شد، گفت: گذشت زمان ثابت می کند که آنچه امام (ره) در اوج فتنه سال جاری فرمودند درست بوده است. 2008 که از جهاتی خطرناکتر از جنگ بود. رهبر معظم انقلاب در 8 سالگی در نماز جمعه در سخنانی خطاب به امام زمان (عج) فرمودند: ای سید ما و ای مولای ما. «من روح ناقص و جسم ناقص و آبروی کوتاهی دارم که در راه شما هم هست این انقلاب و فداکاری در راه اسلام خواهم کرد» و آن جملات آتش زن را خاموش کرد و لذا شما باید قدرت مرجعیت را بداند، عده ای که قدر این نعمت را نمی دانند همیشه فشار و سختی می کنند، اما هر که قدر آن را بداند خود را بدهکار می داند.

امام جماعت موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز نه تنها در داخل کشور بلکه در مرز اسرائیل نیز قدرت دارد، در مقابله با استکبار مؤثر و تأثیرگذار است و آمریکا را در مقابل یمن به زانو درآورده است، افزود: در زمان شاه عموم مردم در فقر به سر می بردند و تهیدستی بود و امکانات فعلی وجود نداشت، پس واقعیت ها را باید به مردم گفت که از چه شرایطی نجات یافتیم و در حال حاضر چه جایگاهی داریم. عرصه بین المللی

صدیقی در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآوری سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حرم است، تصریح کرد: اگر امروز به مردم نرسیدیم و دل ها را جذب نکنیم، در پیشگاه خداوند پاسخی نخواهیم داشت. ، پیامبران و امام زمان (عج) بودند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.