افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

ترامپ در قبال مرگ ناوالنی سکوت خود را شکست

  • کد خبر : 211443
ترامپ در قبال مرگ ناوالنی سکوت خود را شکست

آفتاب نیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و چهره برجسته حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 این کشور در شبکه اجتماعی خود با عنوان حقیقت اجتماعی نوشت: مرگ ناگهانی الکسی ناوالنی باعث شد که احساس آگاهی بیشتری داشته باشم. از اتفاقاتی که در کشور ما می گذرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ که برخلاف جو […]

آفتاب نیوز:

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و چهره برجسته حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 این کشور در شبکه اجتماعی خود با عنوان حقیقت اجتماعی نوشت: مرگ ناگهانی الکسی ناوالنی باعث شد که احساس آگاهی بیشتری داشته باشم. از اتفاقاتی که در کشور ما می گذرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ که برخلاف جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، رئیس جمهور روسیه را مقصر نمی داند، ظاهرا مرگ ناوالنی را به مشکلات سیاسی او مرتبط می کند و مشخص نیست ترامپ چه شباهتی بین مشکلات خود و The Death of می بیند. منتقد کرملین

الکسی ناوالنی در سال 2021 به دلیل حمایت مالی و تحریک به افراط گرایی در روسیه زندانی شد و رسانه های این کشور روز جمعه از کشته شدن این معترض علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر دادند. وزارت امور خارجه روسیه در خصوص دخالت غرب در این موضوع تصریح کرد: واکنش های غرب بار دیگر فریبکاری، بدبینی و عدم اصول روشن آنها را نشان داد.

ترامپ در پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این پیشرفت آهسته و پیوسته با سیاستمداران فاسد، دادستان‌ها و قضات چپ رادیکال است که ما را در مسیری به سوی نابودی هدایت می‌کنند». مرزهای باز، انتخابات تقلبی و تصمیمات دادگاه های آشکارا ناعادلانه در حال نابودی آمریکا هستند. ما ملتی در حال زوال هستیم! ملت شکست خورده! «عظمت را به آمریکا برگردان» (MAGA2024)

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هنوز به درخواست شفاف سازی درباره این پیام پاسخی نداده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.