افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

مورائیس: الهلال تیم قدرتمندی است اما ما مستحق برد بودیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211416
مورائیس: الهلال تیم قدرتمندی است اما ما مستحق برد بودیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی با الهلال گفت: شاهد دو تیم خوب، بازی خوب و جو بسیار خوب در ورزشگاه بودیم. وی ادامه داد: بازی لیگ قهرمانان آسیا بود، الهلال تیم قدرتمندی است اما مستحق برد بودیم، هم ما و هم تیم حریف فرصت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی با الهلال گفت: شاهد دو تیم خوب، بازی خوب و جو بسیار خوب در ورزشگاه بودیم.

وی ادامه داد: بازی لیگ قهرمانان آسیا بود، الهلال تیم قدرتمندی است اما مستحق برد بودیم، هم ما و هم تیم حریف فرصت گلزنی داشتیم اما گل نزدیم، بازی تعادل خوبی داشت. ” تا 11 بر 11 شد.” من نمی خواهم بی ادب باشم و باید با احترام جواب بدهم، فکر نمی کنم آنها به سطح اروپا برسند، آنها بازیکنان خوبی دارند اما باید در اروپا بازی کنند تا بدانند چیست؟ آنها در اروپا بهترین ترکیب را در عربستان سعودی و آسیا دارند و برای شما در آینده آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما به دنبال پیروزی به عنوان تیم هستیم، به سازمان تیم اعتماد داریم، کیفیت خودمان را داریم و زیاد به حریفمان فکر نمی کنیم، من بیشتر به تیم خودم فکر می کنم. الهلال تیم خوبی دارد، بازی مقابل آنها آسان نیست و خیلی کمتر با یک بازیکن کمتر، اتفاقی که در دو بازی رفت و برگشت رخ داد.

وی تصریح کرد: امیدوارم داور کاری را که باید انجام دهد انجام دهد و معتقدم آنها به بهترین نحو در اینجا هستند، نمی توان گفت که نظر دیگری نسبت به این اتفاقات دارم، شاید به چیزی فکر کنم که در علاقه خودم را دارم و آن وقت می فهمم که اشتباه کردم در ایران و اینجا شاید داور می توانست لحظه را با یک کارت زرد به پایان برساند، معمولاً اولین تصمیم درست ترین تصمیم است، اما وقتی به VAR می روید فرصت دارید به اتفاقات دیگری فکر کنید. به بازیکنانم تبریک می گویم، تیم حریف در حرکت دادن خطوط مختلف تیم حریف خوب بود و در کل بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.