افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

بهروز داریفرد: تاریخ انقضای قلانوی تمام شد/ ماموریت درویش تخریب پرسپولیس است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210940
بهروز داریفرد: تاریخ انقضای قلانوی تمام شد/ ماموریت درویش تخریب پرسپولیس است – پرسپولیس نیوز

بهروز مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم و تیم ملی صحبت کرد. بهروز لیدر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی به انتخاب کی روش شناخته شده جهانی می رسید، پس از 20 سال پیش چگونه به قلعه نویی می آیید؟ وقتی اینجوری برمیگردی به کسی که تاریخش تموم شده امتیاز دادی. من به […]

بهروز مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم و تیم ملی صحبت کرد.

بهروز لیدر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی به انتخاب کی روش شناخته شده جهانی می رسید، پس از 20 سال پیش چگونه به قلعه نویی می آیید؟ وقتی اینجوری برمیگردی به کسی که تاریخش تموم شده امتیاز دادی. من به آقای قلعه نویی احترام می گذارم اما هر مربی تاریخ مصرف دارد.

و افزود: شما با تیموریان و رحمان رضایی که هیچ مربی نیستند کار می کنید. وقتی می خواهید ماشین بخرید، به دنبال یک متخصص هستید. آندو تیموریان کجا تمرین کرده است؟ او فوتبالیست بزرگی بود، اما رزومه مربیگری او چه بود؟ بنابراین شما می گویید کمک من یکی از بهترین هاست. آیا به نام است؟ اگر نام او بود، مارادونا باید بهترین مربی جهان می شد.

ملی پوش سابق گفت: ایشان خودش هم باور نمی کرد تیم ملی برگردد. او در ده سال اخیر با بهترین تیم های ایران موفقیتی نداشته است. اگر من جای شما بودم اینطور جواب می دادم و اشتباهاتم را سرزنش نمی کردند.

و افزود: مشکل دیگر این است که دستیارانش می گویند اگر جای کره و ژاپن بودی و حذف می شدی چه می کردی؟ خودتان را با آنها مقایسه نکنید. آنها مانند هواپیما حرکت می کنند و شما همچنان سعی می کنید به رسانه ها پاسخ دهید. از آنجایی که ما ژاپن را شکست دادیم، کادر فنی می تواند هر طور که می خواهد صحبت کند. من آقای الهاوی را در یک برنامه دیدم. ایشان هم به عنوان آقای قلعه نویی صحبت کردند. مردم این حرف ها را قبول ندارند. تکنسین ها به حرف شما می خندند. این نوع پاسخ مانند خواندن کاری است. در فوتبال جهان می بینیم که مربیان چگونه مصاحبه می کنند. یکی لذت می برد. حالا انگار قلعه نویی و کارکنانش یک کشور هستند و ایران یک کشور دیگر.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: انتخاب آنها از ابتدا اشتباه بود. چگونه و چه زمانی به قلعه جدید رسیدند؟ قلعه نویی برای لیگ ایران خوب است اما در سطح آسیا شرایط متفاوت است. جردن را دیدی؟ چه نوع فوتبالی بازی کردی؟

وی در خصوص انتقادات به بیرانوند و طارمی گفت: افرادی مثل سردار و طارمی دیگر نمی آیند درباره قلعه نویی صحبت کنند. آنها با مربیان اروپایی به روز کار می کنند. وقتی آزمون با مورینیو کار می کند قلعه نویی گوش می دهد؟ شاید احترام بگذارند، اما در زمین کار خودشان را می کنند. طارمی بهترین تیم آسیاست اما این روزنامه نگار سه بار در دیدار مقابل قطر از او نامی نبرد. فکر کنم به تعطیلات اومده بیرانوند هم مقصر نیست چون رقیبی ندارد. اگر از بازی با هنگ کنگ و فلسطین کنار گذاشته می شد، می لرزید. این دروازه بان خودش ضعیف شده و خیلی تلاش نمی کند و اهمیتی نمی دهد.

درویش درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: آقای درویش واقعا از ته دل از پرسپولیس بدش می آید و ماموریتش تخریب تیم است. چطور در زمان یحیی بازیکن نمی خریدند اما الان یکی پس از دیگری می خرند؟ چرا کریم باقری رفت؟ آقای درویش شما صلاحیت تصمیم گیری برای مربی را دارید اما بازی را بر عهده ندارید. تیمی که مدیر عامل آن مردی باشد که به صورت تصادفی ماشین خرید و فروش می کند، همین وضعیت را خواهد داشت. از این به بعد تا زمانی که آقای درویش هست خودمان را پرسپولیسی نمی دانیم. این تجهیزات در شرایط خوبی نیست. وقتی مربی دو بازیکن را تعیین می کند، باید فاتحه تیم خوانده شود. در بازی قبل شنیدم که دو بازیکن به تیم ضربه زدند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)