افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

مدل چرم و شیک مریلا زارعی در دهه فجر; مهدکودک جیران چه کاپیتان و لباس مجلل!

  • کد خبر : 21094
مدل چرم و شیک مریلا زارعی در دهه فجر;  مهدکودک جیران چه کاپیتان و لباس مجلل!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مریلا زارعی متولد 5 فروردین 1353 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و فعالیت هنری خود را از سن 21 سالگی با سریال پلیسی تلویزیون آغاز کرد و اکنون دارای سه سیمرغ بلورین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مریلا زارعی متولد 5 فروردین 1353 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و فعالیت هنری خود را از سن 21 سالگی با سریال پلیسی تلویزیون آغاز کرد و اکنون دارای سه سیمرغ بلورین است. وی با حضور در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 برنده تندیس نقش مکمل جشن خانه سینما شد و در سال 1382 اولین سیمرغ نقش مکمل خود را در فیلم سربازان جمعه و سپس در سال 1392 برای بازی در فیلم شیار 143 سیمرغ دریافت کرد. برنده نقش اول زن مریلا زارعی امروز با سریال تلویزیونی و با بازی مهد علیا در ذهن همه طرفداران و کاربران شبکه های مجازی ماندگار شده است. همیشه اینطور است که بازیگران مشهور با تیپ متفاوت خود به چشم می آیند، اما خانم زارعی یکی از این بازیگران است که به سادگی در انتخاب رنگ و پوشش خود را نشان می دهد. مریلا زارعی معمولا لباس هایش را از استایل های وینتیج یا کژوال انتخاب می کند اما در کل می توان گفت که در انتخاب لباس بیش از هر چیز به راحتی اهمیت می دهد.

جالب است بدانید که مریلا زارعی در جشنواره فجر در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد لباس خود گفت که این لباس طراحی نشده و یکی از لباس هایی است که من داشتم و برای این مراسم انتخاب کردم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب مریلا زارعی آشنا شوید.

استایل مریلا زارعی

استایل چرمی و لاکچری مریلا زارعی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

مریلا زارعی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، چرم و استایل لاکچری را برای خود انتخاب کرد و از اکسسوری های چرمی برای زیباتر نشان دادن خود استفاده کرد. این سبک او تا حدودی شبیه به سبک وینتیج بود، زیرا سبک وینتیج به ترکیب و پوشیدن عناصر مجموعه ای از لباس ها اشاره دارد که در دوره های گذشته رایج بوده است. برخلاف تصور رایج که وقتی نام وینتیج را می شنوید، یاد لباس های قدیمی و خارج از مد می افتید، وینتیج درباره محصولی با ارزش و گران قیمت است که از دیرباز به دست ما رسیده است و قرار است به بررسی آن بپردازیم. چیزهای خوب خاطرات با دیدنش در تصاویر زیر به چکمه و کیف چرمی مریلا زارعی توجه کنید تا این تعریف را بهتر درک کنید.

استایل مریلا زارعی

استایل مریلا زارعی

مریلا زارعی با نقاب عربی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که می دانید در سال های اخیر شال های عربی یکی از ترندهای دنیای مد است که در بین خانم ها بسیار مد شده است. حال اگر به تصاویر زیر دقت کنید متوجه می شوید که مریلا زارعی با ماسک عربی و ظاهری وینتیج در چهلمین جشنواره فیلم فجر حاضر شده و استایلی ترکیبی و جذاب ارائه کرده است. جالب است بدانید که این الگوی استایل های ترکیبی معمولا نشان دهنده جسارت بالای یک فرد است، زیرا افراد محافظه کار نمی توانند برای مراسم های احتمالی استایل های ترکیبی بپوشند.

استایل مریلا زارعی

استایل مریلا زارعی

استایل کژوال و کتانی مریلا زارعی در اکران مردمی فیلم حناس

جالب است بدانید مریلا زارعی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که نوع لباس پوشیدن من با روحیه من ارتباط مستقیم دارد و اگر استایل خوب و متفاوتی داشته باشم حتما آن شب احساس مناسب تری داشته ام. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، مریلا زارعی برای شرکت در اکران مردمی فیلم حناس یک شال فیروزه ای زیبا را با شنل مشکی با گلدوزی های رنگارنگ ست کرده و در عین سادگی بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد.

استایل مریلا زارعی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل ساناز سعیدی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.