افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کاهش نرخ بیکاری از 5.6 به 4.3 درصد » اقتصاد روزانه

  • کد خبر : 210806
کاهش نرخ بیکاری از 5.6 به 4.3 درصد » اقتصاد روزانه

علیرضا فخاری استاندار تهران در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان اداری بسیجیان گفت: این جلسه در جمع عزیزان جامعه کارگری که در خط مقدم جهاد استقلال و عزت هستند برگزار می شود. کشور. . وی ادامه داد: برنامه ریزی و تبیین مشکلات عمومی کشور با اراده مردم انقلابی و پرسشگر شکل می گیرد، باید […]

علیرضا فخاری استاندار تهران در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان اداری بسیجیان گفت: این جلسه در جمع عزیزان جامعه کارگری که در خط مقدم جهاد استقلال و عزت هستند برگزار می شود. کشور. .

وی ادامه داد: برنامه ریزی و تبیین مشکلات عمومی کشور با اراده مردم انقلابی و پرسشگر شکل می گیرد، باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و با هم متحد و دشمن را ناکام کنیم.

استاندار تهران گفت: همکاران شرکت گاز بسیار تلاش کردند تا مردم احساس سرما و محرومیت نکنند و خدا را شکر می کنیم که این مانع امن و حاکمیت مردم که هر فردی یک ملت است و این بوده است. در جهان نشان داده شده است. با متحد بودن می توانید بر همه مشکلات غلبه کنید.

فخاری سپس گفت: در تحلیل دشمن باید نگاه بلندمدت داشته باشیم و این به درک درست ما از لحظه و موضوع برمی گردد که به گفته رهبر انقلاب، انتخابات مهم ترین است. مسئله کشور، مهمترین. عامل مهم وحدت ملت

وی افزود: نرخ بیکاری از 6.5 به 3.4 درصد کاهش یافته و نشان از تمایل دولت برای سرمایه گذاری در مراکزی است که اشتغال زایی بیشتری می کنند.

استاندار تهران درباره انتخاب اصلح گفت: اصلاحات از طریق انتخاب اصلح انجام می شود. اگر اصلح انتخاب شود، می تواند آن را اصلاح کند و مردم باید در کنار هم باشند تا جریان را در صحنه حفظ کنند تا بتواند آن را اصلاح کند.

فخاری تصریح کرد: کاری که امروز می خواهید انجام دهید این است که به عنوان یک جهاد خاموش از بین نرود. این انقلاب یک انقلاب فرهنگی و مذهبی است. بنابراین مرحله جهاد فقط یک سلاح نیست، بلکه مرحله جنگ فکری و تأملی باید در مراکز علمی و تحقیقاتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بصیر بودن از ویژگی های کارگران ماست چرا که معتقدیم همه باید در ارزش نهایی که منجر به ایجاد حکومت عزتمند اسلامی می شود سهیم باشیم. این خلوص نیت و اراده قوی، این تلاش فراوان برای استقلال و عزت برای هر موقعیتی از دستان کارگران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.