افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

عکس زیبایی جادویی کیا دختر مهدی مهدوی در ۲۳ سالگی! / تغییر جذاب او را ببینید

  • کد خبر : 210784
عکس زیبایی جادویی کیا دختر مهدی مهدوی در ۲۳ سالگی!  / تغییر جذاب او را ببینید

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار مطلبی تولد 23 سالگی دخترش عسل را تبریک گفت. روی سکه زندگی مهدی مهدوی کیا است. مهدوی کیا تاکنون دو بار ازدواج کرده است. در توضیح زندگی شخصی خود می توان گفت مهدی در سال ۱۳۷۶ با دختری به نام سپیده قنبری ازدواج کرد و […]

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار مطلبی تولد 23 سالگی دخترش عسل را تبریک گفت.

روی سکه زندگی مهدی مهدوی کیا است.

مهدوی کیا تاکنون دو بار ازدواج کرده است. در توضیح زندگی شخصی خود می توان گفت مهدی در سال ۱۳۷۶ با دختری به نام سپیده قنبری ازدواج کرد و در زمانی که تنها ۲۰ سال داشت این زوج در سال ۱۳۷۸ صاحب یک دختر به نام عسل شدند.قبل از جام جانی سال ۱۳۸۵ خبر سمیرا طلاق سمیعی از مهدی مهدوی کیا تیتر یک روزنامه آلمانی شد.

در این زمان شایعه این موضوع شدت گرفت! گفته می شد مهدوی کیا علیرغم داشتن همسرش سپیده قنبری با مدیر برنامه های او یعنی سمیرا سامی ازدواج کرده است و این رابطه در نهایت به درگیری منجر شده و به جدایی ختم شده است. البته مهدی رابطه خود با سمیرا سامی را تکذیب کرد اما این تکذیب مورد قبول هیچکس قرار نگرفت! مهدوی کیا یک آرایشگاه پیشرفته و مجهز را در اختیار همسر سابقش سپیده قنبری قرار داد تا او نیز به دنبال علایقش برود.

بد نیست بدانید سمیرا سمیعی در گفتگویی گفته بود که در دادگاه قول داده از رابطه اش با مهدی مهدوی کیا صحبت نکند! سامی اکنون کارگردان چندین نمایش ستاره ای بزرگ در آلمان از جمله ماتیوس، برمه، پرمرت ساکر و… است! در ایران نیز اجرای برنامه های سوشا مکانی را بر عهده داشت.

مهدی در زادگاهش اراک گاوداری و مزرعه بزرگی دارد و تعطیلاتش را در آنجا می گذراند! او یک فروشگاه لباس بچه گانه نیز در شمال تهران دارد و در حال حاضر مجهزترین آکادمی فوتبال پایه را به نام خود اداره می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.