افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

چگونه از قشم به کیش برویم؟

  • کد خبر : 210610
چگونه از قشم به کیش برویم؟

جزیره قشم و جزیره کیش از جزایر گردشگری پرطرفدار کشورمان هستند که هر کدام دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری هستند و سفر به حاشیه آب های نیلگون خلیج فارس را برای میهمانان این مناطق جنوبی جذاب کرده اند. برای کسانی که می خواهند در سفر به جنوب کشور از هر دو جزیره دیدن کنند، […]

جزیره قشم و جزیره کیش از جزایر گردشگری پرطرفدار کشورمان هستند که هر کدام دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری هستند و سفر به حاشیه آب های نیلگون خلیج فارس را برای میهمانان این مناطق جنوبی جذاب کرده اند. برای کسانی که می خواهند در سفر به جنوب کشور از هر دو جزیره دیدن کنند، لازم است فاصله قشم تا کیش و مسیرها را بدانند. در این مقاله از مجله گردشگری flytoday قصد داریم شما را با مسیر سفر از قشم به کیش آشنا کنیم.

فاصله قشم تا کیش چقدر است؟

اگر بعد از دیدن تصمیم بگیرید مکان های دیدنی قشم از کیش دیدن کنید مسیری که در زیر به آن اشاره شده است پیش روی شماست. به طور کلی فاصله آبی جزیره قشم تا جزیره کیش حدود 195 کیلومتر است. عبور از این مسیر دریایی فقط با قایق و کشتی امکان پذیر است. از مسیر مستقیم قشم به کیش نیست، باید از قشم به یکی از بنادر بروید و از آنجا به کیش بروید.

اگر می خواهید بدانید فاصله قشم تا کیش با قایق چقدر است؟باید بگوییم که از بندر لافت در شمال غربی جزیره قشم تا بندر آفتاب در جزیره کیش حدود 280 کیلومتر فاصله است. اگر این مسیر را با کشتی های مسافربری انجام دهید، سفر بین یک ساعت و نیم تا دو و نیم ساعت و اگر با کشتی های لندینگ بروید بین ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد. با یک لندینگ کرافت بیش از 3 ساعت در جاده خواهید بود.

پس از رسیدن به بندر لافت حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا به جزیره قشم برسید. پس باید بدانید از قشم به کیش سفر کنید یا از کیش تا قشم کلا حدود 7 ساعت و نیم طول میکشه. پس از تجربه به راحتی می توانید با یک سنگ دو پرنده را بکشید. کیش سرگرمی به راحتی به جزیره زیبای قشم بروید.

مسیرهای سفر از قشم به کیش

همانطور که گفتیم یک سفر دریایی تنها راه رسیدن از جزیره قشم به کیش. در نظر گرفته شده است. یکی از این مسیرهای دریایی از طریق بندر آفتاب و دیگری از طریق بندر چارک امکان پذیر است. در زیر هر دو مسیر را شرح می دهیم.

سفر از قشم به کیش از مسیر بندر چارک

مسیر بندر چارک حدود 5 کیلومتر از مسیر بندر آفتاب نزدیکتر است. برای پیمودن این مسیر مسافران ابتدا از قشم به بندرپل از طریق دریا حرکت می کنند که بین 45 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد سپس از بندرپل به صورت زمینی به بندر چارک می روند که بین دو و نیم تا سه ساعت زمان می برد. . در نهایت از بندر چارک با قایق های دریایی که بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می کشد به کیش می رسند.

از قشم به کیش از طریق بندر آفتاب سفر کنید

همانطور که قبلا گفتیم، نگاه کنید جاذبه های کیش از بندر آفتاب می توانید به این جزیره برسید. برای رفتن به کیش از طریق این بندر باید از قشم به بندرپل بروید و سپس از طریق زمینی به بندر آفتاب بروید و از آنجا با قایق به کیش بروید. فاصله این مسیر از قشم تا بندرپل 14 کیلومتر، از بندرپل تا بندرآفتاب 230 کیلومتر و از بندر آفتاب تا کیش 35 کیلومتر است.

سفر هوایی قشم به کیش

اگر قصد دارید با هواپیما از قشم به کیش بروید، باید بدانید که در حال حاضر هیچ پروازی از قشم به کیش و بالعکس وجود ندارد. تنها راه رسیدن از قشم به کیش از طریق هوا می باشد. بلیط هواپیما قشم آن را بخرید و سپس بین این دو جزیره از طریق دریا سفر کنید.

از قشم به کیش سفر کنید

سفر زمینی قشم به کیش.

شما می توانید با ماشین شخصی به هر یک از این دو جزیره سفر کنید. به این ترتیب با ماشین شخصی و از آنجا به بندرعباس می رسید بلیط اتوبوس دریایی قشم به کیش خرید برای شما و ماشین شما. از طریق دریا به پورت پل می‌رسید و سپس از طریق زمینی به بندر چارک می‌روید. از آنجا باید برای خود و ماشینتان بلیط کشتی بخرید و با کشتی از بندر چارک به جزیره کیش بروید.

سفر با قطار از قشم به کیش

برای ارزان‌تر شدن سفر از قشم به کیش، می‌توانید از هر نقطه ایران با اتوبوس یا قطار به بندرعباس بروید و از آنجا با قایق یا بارج به جزیره قشم یا جزیره کیش بروید.

سفر به کیش و قشم از بندرعباس

لطفاً وقتی با اتوبوس، قطار یا هواپیما به بندرعباس رسیدید از بندرعباس به قشم سفر کنیدابتدا باید به اسکله شهید حقانی بندرعباس برسید، از آنجا می توانید سوار قایق های تندرو شوید و به قشم برسید. برای رفتن به کیش همانطور که گفته شد از قشم به بندرپل و سپس بندر چارک رفته و سپس یک سفر دریایی به کیش داشته باشید.

فاصله کیش تا قشم

بهترین راه برای رفتن از قشم به کیش

راه های زیادی برای سفر از قشم به کیش وجود دارد. از شهر خود از چند راه می توانید به قشم و از آنجا از طریق دریا و زمین به کیش بروید. به همین ترتیب می توانید از کیش به قشم با بارج سفر کنید.

مسیر و روشی که برای سفر انتخاب می کنید به علایق و اولویت های شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید زمان کمتری را صرف سفر کنید، بلیط هواپیما بخرید به یکی از مقاصد کیش یا قشم بروید و از آنجا با استفاده از روش های ذکر شده از یکی از این دو جزیره به جزیره دیگر بروید.

برای سفر از قشم به کیش بهترین راه سفر از طریق بندر چارک است. در این مسیر کشتی های بیشتری در مسیر کیش به قشم و بالعکس حرکت می کنند و سرعت این کشتی ها نیز بیشتر است. هزینه کشتی از قشم به کیش بین 100000 تا 500000 تومان است.

اگر تصمیم دارید مسیر خود را از کیش به این جزیره معروف در جنوب کشورمان تغییر دهید، قطعا راهنمای سفر به قشم برای اطلاعات کامل در این زمینه به خواندن ادامه دهید.

راهنمای سفر از کیش به قشم

تا به حال متوجه شده اید که راه های سفر از قشم به کیش چیست. حالا وقت آن است که به راهنمای سفر کیش به قشم بگوییم. یعنی اصل شما کیش است و حالا می خواهید از این جزیره به قشم بروید. از کیش به قشم سفر کنیدسفری جذاب و پرطرفدار است که می تواند تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم بزند.

برای انجام این سفر می توانید به روش های مختلف خرید کنید. بلیط هواپیما کیشاز بارج یا قایق یا ترکیبی از اینها استفاده کنید. در زیر به بررسی هر یک از این روش ها و ارائه اطلاعات دقیق و منحصر به فرد در مورد آنها می پردازیم:

راهنمای سفر برای سفر کیش به قشم با هواپیما

اگرچه سفر از کیش به قشم یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما باید بدانید که هزینه آن بالا خواهد بود. بین کیش و قشم 150 کیلومتر فاصله است که می توانید این مسافت را با هواپیما در 45 دقیقه طی کنید. درحال حاضر خطوط هوایی ایران ایر، قشم ایر، ماهان ایر در این مسیر فعالیت می کنند. این را در نظر داشته باشید پرواز از کیش به قشم روزانه انجام می شود. اگر می خواهید ارزان تر سفر کنید، می توانید از پروازهای چارتر استفاده کنید.

از کیش به قشم با بارج یا قایق سفر کنید

از کیش به قشم می توانید با قایق یا قایق بروید. در حقیقت بهترین سفر کیش به قشم از طریق دریا است. این روش را می توان ارزان ترین روش سفر دانست چرا که سفر تنها با پرداخت 150 هزار تومان انجام می شود. اما باید بدانید که فاصله 280 کیلومتری کیش تا قشم با کشتی دریایی طولانی است و حدود 3 تا 4 ساعت زمان می برد.

در حال حاضر شرکت های حمل و نقل هرمز، نگین قشم و دریا بندر برای جابجایی مسافران از کیش به قشم با قایق فعالیت می کنند. اتوبوس دریایی کیش به قشم می تواند تجربه لذت بخشی را برای شما رقم بزند.

از کیش به قشم با ماشین شخصی سفر کنید

برای رفتن از کیش به قشم با ماشین شخصی می توانید از بندر چارک، بندر پل و بندر لافت استفاده کنید. این مسیر 280 کیلومتر طول دارد و با ماشین بین 5 تا 6 ساعت طول می کشد.

هزینه سفر قشم به کیش

هزینه سفر از کیش به قشم به روش های مختلفی بستگی دارد. به طور کلی سفر با هواپیما گران ترین روش سفر و سفر با بارج یا کشتی ارزان ترین روش سفر محسوب می شود. البته در نظر داشته باشید که سفر با هواپیما راحت ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به قشم از کیش است.

به محبوب ترین جزایر جنوب ایران سفر کنید

تماشای آب های نیلگون خلیج فارس را از دست ندهید، فرقی نمی کند مقصد قشم باشد یا کیش، این دریای زیبا و مردمان خوش قلب خطه جنوب کشور سفر شما را به یاد ماندنی ترین می کند. در هر خرید بلیط هواپیما می توانید به یکی از این دو جزیره برسید و بین کیش و قشم با بارج سفر کنید.

آیا تجربه سفر زمینی از قشم به کیش یا بالعکس را داشته اید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول سفر به قشم از کیش

از قشم تا کیش چند ساعت است؟

فاصله آبی جزیره قشم تا جزیره کیش حدود 195 کیلومتر است.

چگونه از کیش به بندرعباس برویم؟

برای سفر از کیش به بندرعباس دو راه دارید:
مسافرت هوایی: با پرواز مستقیم از فرودگاه کیش به فرودگاه بندرعباس در 30 تا 40 دقیقه.
کشتی تفریحی: با قایق یا قایق از اسکله کیش به بندر چارک و سپس با اتوبوس یا تاکسی به بندرعباس.

از کدام بندر قشم به کیش برویم؟

برای سفر از قشم به کیش می توانید با قایق از بندر پل 195 کیلومتر و از بندر چارک 220 کیلومتر به کیش بروید.

قیمت بلیط قشم به کیش چقدر است؟

قیمت بلیط قایق از قشم به کیش به عوامل مختلفی از جمله نوع قایق، امکانات رفاهی، مدت زمان سفر و فصل بستگی دارد. به طور کلی قیمت بلیت لنگ بین 100 تا 500 هزار تومان متغیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.