افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

وعده انتخاباتی عجیب «رئیسی» برای انتخابات خبرگان خراسان جنوبی

  • کد خبر : 210581

رئیسی در برنامه تلویزیونی انتخاباتی خود: اگر مردم خراسان جنوبی به من رای دهند، با مسئولان استانی برای حل مشکلات شهرها و شهرستان ها تلاش می کنم. بیشتر: در خراسان جنوبی اولین برنامه تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری آغاز شد و بررسی سخنان آنان قابل توجه است. روز گذشته اولین برنامه های تلویزیونی انتخاباتی […]

رئیسی در برنامه تلویزیونی انتخاباتی خود: اگر مردم خراسان جنوبی به من رای دهند، با مسئولان استانی برای حل مشکلات شهرها و شهرستان ها تلاش می کنم.

بیشتر: در خراسان جنوبی اولین برنامه تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری آغاز شد و بررسی سخنان آنان قابل توجه است.

روز گذشته اولین برنامه های تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی (حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام سید حسن روحبخش) آغاز شد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در اولین برنامه تلویزیونی خود با اشاره به اینکه این افتخار را داریم که پس از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به رای مردم برای تشکیل نهادهای کشور اشاره شده است و بر خلاف آن ها. که خواستار دموکراسی و آزادی هستند، در واقع در جمهوری اسلامی ایران عمل شده است.

فرهنگ غنی خراسان جنوبی باعث کاهش جرم و جنایت در این منطقه شده است.

رئیسی حضور خراسان جنوبی در عرصه های مختلف را خاص و متداول دانست و گفت: در سال هایی که افتخار نمایندگی مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری را داشتم، در جلسات و برهه های زیادی به این نکته اشاره کردم که لا. همان فرهنگ و تحصیلات غنی مردم، فارغ از سن و سال و شیعه. به همین دلیل، این استان با وجود مرزی بودن، همواره خود را با جرم و جنایت پایین معرفی کرده است.

رئیسی افزود: اگر رای و نظرات مردم به بنده طلاب داده شود و برای من افتخار باشد که یک بار دیگر نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری باشم، به عنوان نماینده مجلس با اهمیت فراوان به وظایف خود عمل خواهم کرد. شهر در این مونتاژ و ما همراه با مسئولان استانی برای شهرها و شهرستان ها و حل مشکلات تلاش می کنیم.

حجت الاسلام سید حسن روحبخش دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی نیز در اولین برنامه تلویزیونی خود اظهار داشت: بیش از 40 سال است که در حوزه های علمیه قم و مشهد درس خوانده و تدریس کرده ام، برادرانم نیز لباس روحانیت می پوشند. . .

خود را موظف می دانستم که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کنم
روحبخش بیان کرد: در این دوره شرایط برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت بود و خود را ملزم به شرکت می دانستم.

وی افزود: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد وجود دارد، تصمیم گرفتم به این حوزه بیایم تا انتخابات پر شور باشد و قدردان نعمت های نظام و دولت برای دین و دین باشیم.

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تصریح کرد: اهالی این استان به حضور در جبهه های جنگ و حضور فعال در پای صندوق های رای شهره هستند و طبق آمار بالاترین را دارند. در این زمینه به حد نصاب رسیده و اغلب دوستان موفقی هستند. اطلاعیه را در خراسان جنوبی داشتند، من این موضوعات را شنیده ام.

روحبخش افزود: حضور در انتخابات امسال با هدف تامین امنیت ملی و افزایش قدرت بازدارندگی ایران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.