افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

بادامکی: بازیکنی با نظر اسمار می رود/ استخدام خدابندلو قطعی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210572
بادامکی: بازیکنی با نظر اسمار می رود/ استخدام خدابندلو قطعی است – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس حضور محمد خدابندلو هافبک مس رفسنجان در تیم سرخپوشان را تایید کرد. حسین بادامکی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت، اگرچه هواداران در ورزشگاه حضور نداشتند، اما انرژی مثبت آنها در کنار این تیم بود. ما خیلی خوب بازی کردیم مخصوصاً در […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس حضور محمد خدابندلو هافبک مس رفسنجان در تیم سرخپوشان را تایید کرد.

حسین بادامکی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت، اگرچه هواداران در ورزشگاه حضور نداشتند، اما انرژی مثبت آنها در کنار این تیم بود. ما خیلی خوب بازی کردیم مخصوصاً در نیمه دوم. با این حال در نیمه اول توانستیم کار را تمام کنیم و 2، 3 موقعیت خوب داشتیم. امروز یک بازی خوب و حساب شده انجام دادیم.

و افزود: به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم. انشاالله در بازی بعدی بازیکنان جدید به تیم می آیند و با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت می کنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص علت تاخیر در پرداخت مالیات رادوشویچ گفت: باشگاه یکسری ضمانت نامه را به اداره مالیات داده بود و نامه را از این اداره دریافت کرده بود و اداره مالیات هیچ رسمی ارائه نمی کند. نامه به یک فرد یا باشگاه، قطعاً کار درستی انجام دادیم، اما وکیل آقای رادووشویچ اصرار داشت که برگه های واریزی به آنها داده شود، این کار را کردیم و پنجره باز شد.

بادامکی گفت: این احتمال وجود دارد که تراکتورسازی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استفاده از عیسی آل کثیر شکایت کند و نتیجه بازی 3 بر صفر به نفع آنها اعلام شود. خبری که گفتی را الان می شنوم. سازمان لیگ ظهر امروز کارت عیسی آل کثیر را صادر کرد که اگر پنجره مشکلی داشت اصلا صادر نمی شد.

وی در خصوص اینکه در نهایت پرسپولیس با هدایت اسمار توانست به پیروزی برسد، گفت: در بازی قبل بدشانس بودیم. علیرغم احترامی که برای آلومینیوم قائل هستم، در بازی قبلی شانسی نداشتیم. یک اتفاق باعث شد ما باختیم. هفته گذشته موقعیت خوبی داشتیم. فکر می کنم کیفیت تیم ما در نیم فصل با وجود اضافه شدن بازیکنان بالا رفته است. این تیم تیم بسیار خوبی است. با توجه به بازخوردهایی که در تمرینات گرفت و به دیدارش رفتم، عثمر شرایط فنی خوبی دارد و سخت کار می کند. بچه ها با انگیزه هستند و سخت کار می کنند. تنها مشکل ما پنجره نقل و انتقالاتی بود که باز شد. اگر ITC 2 بازیکن خارجی ما صادر می شد خیلی بهتر بود. اما در بازی بعدی با همه بازیکنان شرکت خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه باشگاه برای تقویت دروازه بانی قرمزها به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند چیست، اظهار کرد: با وجود اینکه فشار زیادی به تیم وارد می کنند، رفیعی دروازه بان باکیفیتی است. درست است که این تیم در 2 بازی تدارکاتی (امارات و آریو اسلامشهر) شکست خورد و او یک گل زد. اما گلر جوان و با کیفیت است. مطمئنم اگر او زمین را ببیند یکی از دروازه بان های آینده ما خواهد بود.

بادامکی در خصوص پر بودن لیست نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: لیست بزرگسالان ما پر است. ما باید بازیکن را تعویض کنیم و فهرست خود را پاک کنیم و این هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد احتمال جذب یک دروازه بان جوان در پرسپولیس با توجه به کامل بودن این لیست گفت: عملا نمی توانیم یک دروازه بان بزرگسال اضافه کنیم و فکر نمی کنم دروازه بان زیر 23 سال باشد که در این تیم بازی کرده باشد. لیگ کشور «باز هم تاکید می کنم که رفیعی دروازه بان دوم کیفیت بالایی دارد و ما هیچ نگرانی نداریم. باید به او انگیزه و روحیه بدهید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا برنامه بزرگداشت یحیی گل محمدی تاکنون برگزار نشده است، توضیح داد: آنقدر درگیر افتتاح پنجره نقل و انتقالات و نقل و انتقالات بودیم که وقت نداشتیم. اما این موضوع در برنامه باشگاه است.

بادامکی در خصوص اینکه آیا بازی امروز شهاب زاهدی با توجه به پیشنهاد ژاپن، آخرین بازی او با پیراهن پرسپولیس بوده است، گفت: 2 بازیکن دیگر ما هم پیشنهاد دارند، همه چیز به رضایت اسمار بستگی دارد. اگر اتفاقی افتاد، باید رضایت خود را بدهید.

وی در خصوص حضور بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیست این تیم گفت: حسن عبدالکریم مشکلی ندارد. به دلیل حضور آرونوف، فردی با نظر آقای اسمار را از لیست حذف کردیم. منظورم سهمیه خارجی ماست.

نماینده پرسپولیس در مورد اینکه آیا انتقال محمد خدابندلو به پرسپولیس قطعی شده و برای حضورش در لیست مشکلی دارد یا خیر، گفت: انشاالله; با خدا مشکلی نیست.

بادامکی درباره احتمال خروج نبیل باهویی از لیست پرسپولیس گفت: اگر نظر اسمار است باید با او دیدار کنیم و به توافق برسیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.