افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

ورزشکاران این خبر را از دست ندهید

  • کد خبر : 210555
ورزشکاران این خبر را از دست ندهید

به گزارش دیلی، پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، از مزایای سبز فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا کمک کند، تمجید کرد. این متخصص، استاد کالج کینگ لندن که به راه‌اندازی اپلیکیشن سلامت Zoe (ZOE) کمک کرد، فواید باورنکردنی چغندر را برای جریان خون به اشتراک می‌گذارد. […]

به گزارش دیلی، پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، از مزایای سبز فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا کمک کند، تمجید کرد.

این متخصص، استاد کالج کینگ لندن که به راه‌اندازی اپلیکیشن سلامت Zoe (ZOE) کمک کرد، فواید باورنکردنی چغندر را برای جریان خون به اشتراک می‌گذارد.

پروفسور اسپکتور توضیح داد که چغندر دارای ماده شیمیایی خاصی به نام پلی فنول است که در کاهش تورم بسیار خوب است و همچنین حاوی نیترات است که به بزرگ شدن رگ های خونی کمک می کند.

گفته می شود این سبزی برای افرادی که ورزش می کنند و برای حفظ فشار خون ایده آل است.

آنها فواید زیادی برای سلامتی دارند، حاوی یک پلی فنول شیمیایی محافظ به نام بتائین هستند که کاملا منحصر به فرد است و برای التهاب بسیار مفید است. آنها همچنین حاوی پیش سازهای اکسید نیتریک هستند، گازی که برای بازسازی عروق خونی ما مهم است.

چغندر در اکثر افراد حدود 3 درصد فشار خون را کاهش می دهد. موارد بالا دلایل خوبی برای بیرون رفتن، خرید آن و لذت بردن از آن هستند.

چغندر سرشار از پلی فنول ها از جمله رنگدانه منحصر به فرد بتائین و طیف گسترده ای از مواد مغذی دیگر مانند ویتامین C، فولات، پتاسیم و فیبر است.

آب چغندر عملکرد ورزشی را در بزرگسالان و ورزشکاران سالم بهبود می بخشد و مطالعات بیشتر نشان داده است که چگونه خوردن چغندر می تواند فشار خون را کاهش دهد.

چغندر به ویژه غنی از نیترات است. باکتری های موجود در بزاق نیترات ها را به اکسید نیتریک تبدیل می کنند که البته باعث گشاد شدن رگ های خونی و در نتیجه افزایش جریان خون می شود.

این نیروگاه بنفش در آزمایش‌های بالینی نشان داده است که راهی مؤثر برای کاهش فشار خون و بهبود عملکرد ورزشی است و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که التهاب را کاهش می‌دهد و برای هر کسی که نگران سلامت قلب خود است ایده‌آل است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.