افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

کشف یک کیلو و 185 گرم تریاک و شیره آن در تجار حرفه ای اسدآباد

  • کد خبر : 210511
کشف یک کیلو و 185 گرم تریاک و شیره آن در تجار حرفه ای اسدآباد

به گزارش رکنا، سرهنگ مصیب شاه ملکی در این خصوص گفت: طبق اخبار و اطلاعات دریافتی فردی در سطح شهرستان در امر تهیه و توزیع فعالیت دارد. مواد مخدر فعال بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. وی افزود: پس از تعقیب و احتیاط های لازم، ارگولو با […]

به گزارش رکنا، سرهنگ مصیب شاه ملکی در این خصوص گفت: طبق اخبار و اطلاعات دریافتی فردی در سطح شهرستان در امر تهیه و توزیع فعالیت دارد. مواد مخدر فعال بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تعقیب و احتیاط های لازم، ارگولو با یک دستگاه خودرو در شهرستان مشاهده و با هماهنگی مراجع قضایی توقیف و در بازرسی بدنی مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

شاهملکی با اشاره به سوابق خود در خرده فروشی مواد مخدر گفت: با هماهنگی مراجع قضایی منزل مذکور در یک عملیات ضربتی در سطح شهرستان و در مجموع یک کیلو و 185 گرم تریاک و شیره آن تفتیش شد. و مشخص شد یکی از بستگان نزدیک وی نیز که در این زمینه با وی همکاری داشت دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

این افسر پلیس همچنین به تشریح اقدامات رده های تابعه در دو روز گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: یک هزار و 400 عدد قرص ترامادول، 2 ترفند فراوان، یک دستگاه بی سیم، یک عدد دستبند و 35 قبضه سلاح سرد از قبیل قمه و چاقو کشف شد.

وی ادامه داد: علاوه بر کشف دو فقره قتل و سرقت کابل های برق و پنج فقره جرایم اینترنتی، یک نفر تاجر، 9 نفر معتاد متجاهر، سه نفر سارق کابل های برق و منازل و دو نفر نیز دستگیر شدند. . برای ارتکاب سایر جرایم و معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد منتقل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد، شاه ملکی از توقیف 13 دستگاه خودروی اخلال گر و متخلف در اثر اجرای طرح ترویج فرهنگی «شاد آمدی» در این مدت خبر داد و از شهروندان خواست مراتب را گزارش کنند. موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی 110 گزارش.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.