افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

فرجی: خجالت آور است. قهرمان سه گانه فقط 30 درصد گرفته ایم/ سرما خوردم اما آماده بازی شدم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210437
فرجی: خجالت آور است.  قهرمان سه گانه فقط 30 درصد گرفته ایم/ سرما خوردم اما آماده بازی شدم – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما سه بار قهرمان ایران هستیم هر چند با 30 درصد دریافتی در هفته هفدهم. فرشاد فرجی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: یکی از روزهایی بود که حتی در شرایط موجود هم خوب بازی کردیم. چند بازیکن مصدوم و سرما خورده بودند. من از […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما سه بار قهرمان ایران هستیم هر چند با 30 درصد دریافتی در هفته هفدهم.

فرشاد فرجی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: یکی از روزهایی بود که حتی در شرایط موجود هم خوب بازی کردیم. چند بازیکن مصدوم و سرما خورده بودند. من از دیشب تا صبح تب و لرز داشتم. متاسفانه به دلیل بسته بودن پنجره، لیست بازیکنان خالی بود و دست مربی هم خالی بود. به او گفتم اگر لازم باشد به تیم کمک خواهم کرد. خدا را شکر بردیم.

وی ادامه داد: البته ما با 30 درصد درآمد در هفته هفدهم سه بار قهرمان ایران هستیم. واقعا شرم آوره ما از سال گذشته و دو سال قبل از آن تقاضا داشتیم. قراردادی که دو سال پیش بسته بودیم، اگر آن موقع می گرفتیم، با آن پول می توانستیم کارهای زیادی انجام دهیم. الان با این تورم هنوز پولمان را نگرفته ایم. حرف برای گفتن زیاد است، فقط امیدوارم روزهای سختی که می گذرانیم درست شود و شرایط خوبی برای پرسپولیس ایجاد شود.

مدافع پرسپولیس درباره صعودهای پایانی بازی که با اخطار داور به بیرانوند و اخراج پیروانی همراه بود، گفت: فکر می کنم این اخراج به دلیل اعتراض داور بود، البته نمی دانم چطور. تصمیم او درست بود وحید کاظمی داور بازی گفت چون خود بیرانوند پزشک می خواهد می تواند به او کار بدهد. من قوانین داوری را نمی دانم و فقط به او گفتم چرا کارت داد و کاظمی هم دلیل این اخطار را درخواست پزشک عنوان کرد. حالا باید به این فکر کنیم که آیا این درست است یا نه، اما خبر بد این است که بیرانوند چهار کارت گرفت و از بازی بعدی اخراج شد.

فرجی درباره همکاری با اسمار و فشارهایی که روی این مربی وجود دارد، گفت: تیم بزرگی همین است. ما که در این تیم بازی می کنیم شرایط را درک می کنیم. قطعا مربی که این مسئولیت را پذیرفت متوجه شد که می تواند این فشارها را تحمل کند. فعلا با این برد به حاشیه امن رسیده ایم و انشاالله در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)