افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » واکنش کاماکی به جذب خدابندلو در پرسپولیس

  • کد خبر : 210415
اسمارتک نیوز » واکنش کاماکی به جذب خدابندلو در پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. پس از این دیدار حسین بادامکی، سرپرست اداره ورزش باشگاه پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. با اینکه هواداران ما در ورزشگاه حضور نداشتند، اما انرژی مثبت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

پس از این دیدار حسین بادامکی، سرپرست اداره ورزش باشگاه پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. با اینکه هواداران ما در ورزشگاه حضور نداشتند، اما انرژی مثبت آنها در کنار تیم بود. الحمدلله خیلی خوب بازی کردیم مخصوصاً در نیمه دوم. با وجود اینکه می توانستیم بازی را در نیمه اول تمام کنیم اما فکر می کنم امروز بازی بسیار خوب و حساب شده ای انجام دادیم و به بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم. انشاالله در بازی های بعدی بازیکنان جدید ما هم به جمع ما بیایند و قوی تر ظاهر شویم.

در مورد بازی عیسی آل کثیر و اینکه آیا پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس بسته است و او بازی کرد؟ گفت: خواسته بودیم و پنجره داخلی ما بسته نیست. سازمان لیگ ظهر امروز کارت آل کثیر را صادر کرد و اگر پنجره ما بسته بود، قرارداد او ثبت نمی شد.

وی در خصوص پرونده مالیاتی راداشوویچ گفت: باشگاه ضمانت هایی را به اداره مالیات داده بود و این اداره نامه های خود را به باشگاه ارسال کرده بود. خزانه داری به باشگاهی مثل این اساسنامه رسمی نمی دهد و کار ما درست بود. وکیل راداشوویچ اصرار داشت که فیش واریزی به او داده شود، ما هم دادیم و پنجره باز شد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره تمرینات عثمر در این تیم گفت: در دیدار قبل بدشانس بودیم و موقعیت گلزنی ایجاد نکردیم و یک چیز باعث شد بازی را از دست بدهیم. در مقابل آلومینیوم موقعیت های خوبی داشتیم. کیفیت تیم ما با وجود بازیکنان اضافه شده بالا رفته و تیم خوبی داریم. شرایط فنی و تمرینی خوبی در تیم وجود دارد و بچه ها واقعا با انگیزه و دل مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما پنجره نقل و انتقالاتی بود که باز شد. اگر امروز ITC دو بازیکن خارجی ما می رسید خیلی بهتر بود اما انشاالله برای بازی بعدی با همه بازیکنان شرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص 4 کارتی بودن علیرضا بیرانوند و غیبت در بازی با ذوب آهن افزود: اگرچه فشار زیادی وجود دارد زیرا دروازه بان دوم ما جوان و کم تجربه است اما دروازه بان دوم ما (رفیعی) دروازه بان باکیفیتی است. در دو بازی تدارکاتی که او در دروازه بود، بازی ها را باختیم و گل خوردیم، اما مطمئن باشید اگر او زمین را ببیند، یکی از دروازه بان های آینده ما خواهد بود.

بادامکی گفت: لیست بزرگسالان ما پر است و باید با تعویض بازیکن لیست خود را خالی می کردیم اما این اتفاق نیفتاد.

“آیا برنامه ای برای استخدام دربان دارید؟” وی در پاسخ به این سوال گفت: نمی توانیم بزرگسالان را جذب کنیم. فکر نمی کنم دروازه بانی زیر 23 سال باشد که در لیگ برتر بازی کرده باشد. فکر می کنم آقای رفیعی که به عنوان دروازه بان دوم کار می کند، دروازه بان بسیار باکیفیتی است و ما نگران نیستیم. باید به او انگیزه و دلگرمی بدهیم تا بتواند موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قبل از بازی برنامه ای برای تجلیل از یحیی گل محمدی وجود داشت چرا این اتفاق نیفتاد؟ وی گفت: آنقدر درگیر پنجره و نقل و انتقالات بودیم که هنوز فرصت نکرده ایم اما قطعا در تقویم باشگاه است.

“آخرین بازی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود؟” بادامکی به این سوال پاسخ داد: چرا بازی آخر؟ دو سه بازیکن ما پیشنهاد دارند. همه اینها به رضایت عثمر ربط دارد، اگر قرار است اتفاقی بیفتد، نظرش را بگوید.

وی در خصوص صداقت کادرفنی خارجی پرسپولیس گفت: عبدالکریم مشکلی ندارد و باید فردی را که باید با اسمار موافق باشد خالی کنیم.

آیا جاذبه بنده خدا لو امن است؟ بادامکی در پاسخ به این سوال گفت: انشاالله.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.