افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

شکست تلخی بود/بازیکنان ما پیروزی خود را زود جشن گرفتند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 210410
شکست تلخی بود/بازیکنان ما پیروزی خود را زود جشن گرفتند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر از اهواز، مجتبی حسینی بعدازظهر چهارشنبه پس از شکست دور رفت تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار داشت: شکست بسیار تلخی بود، بازی را خوب شروع کردیم اما با وجود زمین بد. در ورزشگاه غدیر که طرفدار فوتبال است، فوتبال خوب نبود، بازی تحت کنترل ما […]

به گزارش خبرگزاری مهر از اهواز، مجتبی حسینی بعدازظهر چهارشنبه پس از شکست دور رفت تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار داشت: شکست بسیار تلخی بود، بازی را خوب شروع کردیم اما با وجود زمین بد. در ورزشگاه غدیر که طرفدار فوتبال است، فوتبال خوب نبود، بازی تحت کنترل ما بود و گل زدیم، نیمه دوم با آرامش بازی کردیم و گل دوم را گرفتیم، اما بازیکنانم خیلی زود جشن گرفتند و فوتبال مجازات شد. آنها و سپس ما از فرصت های خود استفاده نکردیم.

او اضافه کرد: در اعتصابات آزاد سخت گیر نبود و حریف با استفاده از بازیکن برزیلی که در زمان در اختیار داشتن توپ عملکرد خوبی دارد و البته تیم استقلال خوزستان در توپ های هوایی بهتر بود، بازی را برگرداند. امیدوارم بازیکنانم درسشان را گرفته باشند و فکر نکنم بازی خیلی زود تمام شود، این اولین بار در این فصل است. ما با 2 گل از حریف پیش بودیم، حیف است که در این دیدار پیروز نشدیم زیرا می توانستیم جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: از بازیکنان جدید تیم حریف غافلگیر نشدیم و می دانستیم بازیکنان خارجی خوبی دارند، بچه های ما فکر می کردند بازی خیلی زود تمام می شود و از قدرت خود استفاده کردند که این بود. میانگین آنها ارتفاع، و در پرتاب های آزاد خطرناک بودند. ، یکی باید گرفتار ما سخت تر و سخت تر بازی کردیم، روی 2 پرتاب آزاد و روی یک توپ دستی بازیکن برزیلی که نباید اینقدر آزادانه حرکت می کرد، گل خوردیم.

حسینی ادامه داد: احساس می کنم بازیکنان ما از بازی قبل خسته شده بودند و با توجه به اینکه نیروهای ما محدود هستند طبیعی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.