افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمار: از اول فصل به دنبال دروازه بان باتجربه بودیم/در جذب بازیکن محدودیت داریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210278
اسمار: از اول فصل به دنبال دروازه بان باتجربه بودیم/در جذب بازیکن محدودیت داریم – پرسپولیس نیوز

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز مقابل تراکتورسازی به جای خالی تماشاگران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در بازی بعدی قرمزها را همراهی کنند. اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از همان دقیقه اول بازی تراکتور […]

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز مقابل تراکتورسازی به جای خالی تماشاگران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در بازی بعدی قرمزها را همراهی کنند.

اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از همان دقیقه اول بازی تراکتور به من کمک کرد که همه چیز برای ما پیش می رفت. اما بازیکنان این کار را دنبال کردند، آنها می خواستند از جذب شدن فرار کنند. سبک بازی ما به گونه ای نیست که از توپ های بلند استفاده کنیم، اما شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که توانستیم از توپ های بلند استفاده کنیم. تیم مصممی داشتیم که حتی بدون توپ هم خوب بازی می کرد. در نیمه اول بازی متعادل بود اما توانستیم گلزنی کنیم. با زدن یک گل توانستیم به پرس ادامه دهیم و گل دوم را بزنیم. در 15 دقیقه آخر فشار زیادی داشتیم و تراکتورسازی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

و افزود: تعویض های پاکو خمس باعث پیشروی تیم رانندگی شد و برای حفظ نتیجه عقب نشینی کردیم. اگر هواداران برای این پیروزی در کنار ما حضور داشته باشند فوق العاده خواهد بود. من و بازیکنانم دوست داشتیم تماشاگران در کنار ما باشند و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کنیم اما مطمئنم هرجا بازی را تماشا کردند از بازی خوشحال شدند. امیدوارم در جلسه بعدی در اصفهان در کنار ما باشید زیرا حضور شما در این مقطع مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان به دلیل محرومیت گفت: متاسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این را در نشست خبری پیش از بازی گفتم. پنج روز تا بسته شدن بازار نقل و انتقالات باقی مانده است و به همین دلیل نمی خواهیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. شاید یک بازیکن باتجربه به تیم کمک کند اما در حال حاضر تصمیمی نداریم.

عثمر با اشاره به اینکه صحبت هایی مبنی بر جذب دروازه بان در نیم فصل مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل در کنار علیرضا بیرانوند به دنبال یک دروازه بان باتجربه بودیم. زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی بود، حق داشت یک دروازه بان بیاید و کمک کند، اما کسی را پیدا نکردیم که تجربه داشته باشد و بازی کند. ما 19 بازیکن بزرگسال داریم و گفتند دیگر جای بزرگسالان خالی نداریم. اگر یک دربان باتجربه پیدا کردیم، می توانیم با او صحبت کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)